جنگ خونین و وحشیانه تریپل اچ و دیو باتیستا ؛ روزی که «حیوان» خط داستانی خود را فراموش کرد + ویدئو

دیو باتیستا و تریپل اچ در نقطه‌ای، با یکدیگر شروع به مبارزاتی سنگین و بی‌رحمانه کردند.
کدخبر (211539) 02 مرداد 1402 | ساعت 08:44
0 2192
دیو باتیستا و تریپل اچ در نقطه‌ای، با یکدیگر شروع به مبارزاتی سنگین و بی‌رحمانه کردند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دیو باتیستا توانست شهرت خود را در دوران «تهاجم بی‌رحمانه» WWE به‌دست آورد. پس از اینکه در دوران فعالیت این کشتی‌گیر محبوب، فاصله‌ای افتاد و باتیستا بازی در فیلم‌های هالیوودی را تجربه کرد، در سال 2019 برای دوره کوتاهی، همکاری جذابی میان وی و WWE شکل گرفت. باتیستا در بازگشت، با تریپل اچ مبارزه کرد که منجر به مسابقه بی‌رحمانه آن‌ها در رسلمنیا 35 شد. در این رویداد، باتیستا و تریپل اچ به نقطه‌ای رسیدند که در حال رد و بدل کردن کلمات درمورد یک قسمت از راو بودند. در همین جا، دیو باتیستا دیالوگ خود را فراموش کرده و مدام خط قبلی را تکرار می‌کرد.

شروع درگیری بین تریپل اچ و دیو باتیستا

این قسمت از راو، روز 11 مارس سال 2019 برگزار شد؛ جایی که تریپل اچ از بیرون، نام باتیستا را فریاد می‌زد و در مقابل، باتیستا با تیم امنیتی کامل، وارد محل مبارزه شده بود.

جنگ خونین و وحشیانه تریپل اچ و دیو باتیستا ؛ روزی که «حیوان» خط داستانی خود را فراموش کرد + ویدئو

در همان سال، درحالی که باتیستا برای تبلیغ فیلم جدیدش به نام استوبر، به یک برنامه تلویزیونی دعوت شده بود، از او سؤالی درمورد اتفاقات سال 2019 پرسیده شد؛ جایی که او خط داستانی‌اش را فراموش کرد و تنها همان یک جمله را هربار با لحنی تندتر بیان می‌کرد. دیو باتیستا در حالیکه جمله مضحکش را فقط با صدایی بلندتر فریاد می‌زد، آب دهانش را با شدت به سمت میکروفون پرتاب می‌کرد تا نشان دهد همه چیز طبیعی است و اتفاقی نیفتاده است! باتیستا با صدایی بلند، دائماً فریاد می‌زد:
آنچه را که می‌خواهم به من بده.
و این جمله را به‌طور متوالی تکرار می‌کرد. درواقع، دیو برنامه‌ریزی نکرده بود که بعد این جمله چه بگوید، بنابراین او فقط به گفتن خط قبلی با صدای بلند ادامه می‌داد. با این حال، پس از چند تکرار او بالاخره توانست جمله خود را با گفتن اینکه:
تو را در رسلمنیا خواهم دید.
تکمیل کرد. به نظر همین یک جمله برای تریپل اچ کافی بود و به محض شنیدن این جمله، این دو کشتی‌گیر افسانه‌ای به جنگ یکدیگر رفتند.

ویدئو هایلایت مبارزه باتسیتا و تریپل اچ در رسلمنیا 35

چند هفته بعد، این دو ستاره بزرگ در رسلمنیا 35 در یک مسابقه با یکدیگر مبارزه کردند. این آخرین مسابقه دیو باتیستا در WWE بود و او در نهایت، آن را با شکست پشت سرگذاشت. در این مبارزه خونین و طولانی، هر دو کشتی‌گیر از هر نوع سلاحی که می‌توانستند، استفاده کردند. با این حال، تریپل اچ تسلط خود را بر دیو باتیستا نشان داد و در یک مبارزه تماشایی و البته وحشیانه به برتری رسید. آخرین مسابقه باتیستا در WWE به 7 آوریل 2019 در استادیوم MetLife در نیوجرسی برمی‌گردد. مبارزه با تریپل اچ در رسلمنیا 35 به وحشیانه‌ترین شکل اتفاق افتاد. تریپل اچ با استفاده از هر سلاح ممکن در یک مسابقه وحشیانه، دیو باتیستا را شکست داد. گزارش‌های Wrestling Observer Radio نشان می‌دهد که این مسابقه بیشتر توسط WWE برای یک قسمت از Raw برنامه‌ریزی شده بود. اما تریپل اچ متوجه شد که این مبارزه از نظر درآمدی می‌تواند سودآوری خوبی داشته باشد و با دیدن استقبال از این مسابقه، آن را برای رسلمنیا آماده کرد. او برنامه‌های WWE را تغییر داد و آن را از تلویزیون هفتگی حذف کرد تا در برنامه مهیج دیگری نمایش دهد. رقابت برای این مسابقه حول محور هزارمین اپیزود اسمک‌دان در سال 2018 شکل گرفت. تنش بین تریپل اچ و باتیستا از همان جا شروع شد و در قسمت‌های بعدی راو توسعه پیدا کرد. این دشمنی رسماً با حمله باتیستا به ریک فلیر در روز تولدش آغاز شد. آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...