جنگ په په و مسی ؛ سکانس تکراری در لوکیشنی متفاوت

ریشه درگیری په‌په و لیونل مسی به یک دهه قبل و تقابل های حساس در ال کلاسیکو برمی گردد؛ زمانی که دو بازیکن در بارسا و رئال توپ می زدند.
کدخبر (110110) | 20 آذر 1401 | ساعت 16:56
0 345
جنگ په په و مسی ؛ سکانس تکراری در لوکیشنی متفاوت
ریشه درگیری په‌په و لیونل مسی به یک دهه قبل و تقابل های حساس در ال کلاسیکو برمی گردد؛ زمانی که دو بازیکن در بارسا و رئال توپ می زدند.

به گزارش سرخ نیوز، 48 ساعت گذشته رقابت های جام جهانی به جنجالی ترین شکل ممکن پیش رفت. البته اگرچه در دیداری دشوار، آرژانتین موفق به کسب پیروزی مقابل هلند شد، اما لیونل مسی در پایان بازی به شدت به عملکرد متئو لاهوز معترض شده و از فیفا خواست دیگر چنین داورانی را برای این مسابقات حساس انتخاب نکند. در ادامه شکست پرتغال مقابل مراکش منجر به این شد که په‌په به مصاحبه مسی اعتراض کرده و انتخاب داور آرژانتینی برای بازی پرتغال را تصمیمی از سوی فیفا برای تسهیل مسیر قهرمانی لیونل مسی و دیگر بازیکنان آلبی سلسته بداند. بر کسی پوشیده نیست که په‌په و لیونل مسی چه رابطه بدی دارند، اما ریشه این درگیری در بازی های رئال مادرید و بارسلونا در سال 2012 است. جایی که وقتی لیونل مسی روی زمین افتاده بود، به نظر می رسید په‌په به عمد پای خود را روی دست این بازیکن قرار می دهد. دیگر ستاره های بارسلونا به شدت عصبی شدند و دعوای سختی در میانه میدان رخ داد. حتی جرارد پیکه مدعی شد چون لیونل مسی به ضربات بازیکنان حریف عکس العمل نشان می دهد، یکی مثل په‌په دیگر دست به هر کاری می زند. این درگیری در سال های بعد نیز ادامه یافت و تقریبا در تمامی ال کلاسیکوها شاهد خطاهای شدید په‌په روی لیونل مسی و بعضا عکس العمل این بازیکن بودیم. حالا و بعد از یک دهه، به نظر مدافع پرتغالی هنوز از لیونل مسی کینه به دل دارد و حالا اینگونه خشم خود را از حذف تیمش و البته صعود آرژانتین به نیمه نهایی ابراز می کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...