جنیفر لارنس ، مارگو رابی و یک علاقه مشترک ؛ ورزش جذابی که وجه اشتراک دو سوپر استار است

جنیفر لارنس در گفت‌وگوی اخیرش به این نکته اشاره کرده که اسکیت بازی کردن، یکی از رازهای ورزشی او برای تناسب اندام بوده است.
کدخبر (213085) | 06 مرداد 1402 | ساعت 19:57
0 212
جنیفر لارنس ، مارگو رابی و یک علاقه مشترک ؛ ورزش جذابی که وجه اشتراک دو سوپر استار است
جنیفر لارنس در گفت‌وگوی اخیرش به این نکته اشاره کرده که اسکیت بازی کردن، یکی از رازهای ورزشی او برای تناسب اندام بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جنیفر لارنس، بازیگر سرشناس هالیوودی و برنده جایزه اسکار، در فیلم‌های فوق‌العاده‌ای مثل The Hunger Games ,X-Men و Red Sparrow ایفای نقش کرده و بلافاصله و در بدو ورودش به دنیای هالیوود، طعم موفقیت را چشیده است. او به‌عنوان یکی از پردرآمدترین ستاره‌های دنیای سینما، در فیلم تازه اکران شده‌اش به نام «No Hard Feelings»، این بار در ژانری کمدی ایفای نقش کرده است. لارنس بعد از تولد فرزندش در سال 2022، خیلی سریع توانست تا دوباره به فرم ایده‌آل فیزیکی‌اش بازگردد و در روزهایی که همه جا صحبت از اکران دو فیلم اوپنهایمر و باربی است، او نیز با فیلم جدیدش در انتظار به‌دست آوردن دل هواداران است.

جنیفر لارنس و لحظات خنده دار در فیلم جدیدش

لارنس در گفتگوی اخیرش در شبکه‌های اجتماعی، به این نکته اشاره کرده که اسکیت بازی کردن، یکی از رازهای ورزشی او بوده. این دقیقاً همان ورزش موردعلاقه مارگو رابی، بازیگر فیلم باربی نیز هست. چندی پیش، کانال رسمی آکادمی Motion Pictures نیز پستی را در یوتیوب منتشر کرده بود که در آن لارنس، درباره فیلم تازه اکران شده‌اش صحبت می‌کند. در این پست، لارنس تمام لحظات خنده‌دار فیلم را به یاد می‌آورد. این فیلم درباره یک خانم 32 ساله است که توسط والدین یک نوجوان 19 ساله استخدام شده تا با فرزندشان بر سر قرار برود. عنوان این ویدیو «فقط احساسات نرم جنیفر لارنس، برنده اسکار درباره فیلم «No Hard Feelings»» است. لارنس در این ویدئو به این نکته اشاره کرده که جین استوپنیتسکی، کارگردان این فیلم، تا جایی که توانسته شوخ‌طبعی را به فیلم اضافه کرده که این منجر به خلق صحنه‌های خنده‌داری شده است. خانم لارنس هم چند صحنه خنده‌دار و جذاب فیلم را در این ویدئو تعریف می‌کند. نکته جالب اینجاست که برای ضبط یک صحنه جذاب و گیرا، چندین بار آن سکانس ضبط می‌شود و طبیعی است که لارنس تمرینات زیادی در جریان ضبط فیلم داشته تا بتواند بهترین صحنه‌ها را رقم بزند. از همین رو، هواداران هم قطعاً از تماشای این فیلم لذت زیادی خواهند برد. در حال حاضر فیلم «No Hard Feelings» نمره 6.7 را در سایت IMDB کسب کرده.

راز تناسب اندام جنیفر لارنس

البته لارنس تنها بازیگری نیست که شیفته اسکیت است و مارگو رابی، بازیگر اصلی فیلم پرسروصدای باربی نیز از اسکیت کردن برای حفظ تناسب اندامش بهره می‌برد. این بازیگر استرالیایی، در گفتگوی اخیرش با مجله ووگ، درخواست کرد که در هنگام ضبط این گفتگو، او مشغول اسکیت بازی کردن باشد و از عشق عمیقش به این ورزش در فیلم باربی نیز صحبت کرده است. رابی که متولد استرالیاست، اعلام کرده که در دوران کودکی و نوجوانی، در مجاورت کوسه‌ها و دیگر حیوانات دریایی ترسناک شنا می‌کرده. ستاره‌هایی مثل جنیفر لارنس و مارگو رابی، هر نقشی را بسیار جدی می‌گیرند و کاملاً در قالب آن فرو می‌روند. آن‌ها که اسکیت را به چشم ورزشی برای تناسب اندام می‌بینند، بازیگران موفقی هستند که نشان داده‌اند که باشگاه رفتن، تنها متد تناسب اندام نیست و حتی با اسکیت کردن هم می‌توان یک ورزش کاردیوی ایده‌آل انجام داد. آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...