شایعه ای جدید برای ستاره فوتبال ایران

دیمین کومولی سرمربی تیم تولوز همچنان به دنبال یک وینگر است و گفته می شود ستاره ملی پوش ایرانی گزینه این تیم فرانسوی است.
کدخبر (212445) | 04 مرداد 1402 | ساعت 07:27
0 134
شایعه ای جدید برای ستاره فوتبال ایران
دیمین کومولی سرمربی تیم تولوز همچنان به دنبال یک وینگر است و گفته می شود ستاره ملی پوش ایرانی گزینه این تیم فرانسوی است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یک رسانه هلندی فاش کرد که باشگاه تی اف سی تولوز از تیم های سرشناس فوتبال فرانسه با علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی فاینورد در تماس بوده اما هیچ توافقی با ملی پوش ایرانی به دست نیامده است. جهانبخش که 69 بازی و 14 گل ملی در کارنامه اش دارد فصل گذشته در 41 بازی 8 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل هم داد(از جمله در 9 بازی لیگ اروپا) با اینحال او می خواهد در فاینورد بماند تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. از طرفی گفته می شود که باشگاه‌های عربستای حاضرند در ازای یک پیشنهاد فوق العاده او را برای پیوستن به ال دورادوی جدید فوتبالیست ها مجاب کند. با این حال به نظر می رسد علیرضا جهانبخش کماکان ترجیح می دهد فوتبالش را در فاینورد ادامه بدهد و همانطور که گفته شد هدف او بازی در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم است. در حالی که یکسال دیگر تا پایان قرارداد جهانبخش با فاینورد باقی مانده این ذهنیت به وجود آمد که شاید باشگاه در صورت عدم تمدید قرارداد او را به باشگاه دیگری منتقل کند. اتفاقی که با توجه به خواست جهانبخش بعید است رخ بدهد. لازم به ذکر است، ال دورادو شهری خیالی در آمریکای جنوبی است که گفته می‌شد شهری از طلاست و در قرن شانزدهم سیاحان و جستجوگران زیادی را به این منطقه کشاند اما در نهایت این شهر هرگز پیدا نشد. آخرین اخبار لژیونرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...