جوانان والیبال ایران یک پله تا قهرمانی جهان

تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی 3 بر 1 مقابل آرژانتین به فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان صعود کردند.
کدخبر (208316) | 24 تیر 1402 | ساعت 18:57
0 167
جوانان والیبال ایران یک پله تا قهرمانی جهان
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی 3 بر 1 مقابل آرژانتین به فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان صعود کردند.

به گزارش سرخ نیوز، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان امروز (شنبه ۲۴ تیر) با دو دیدار در منامه بحرین پیگیری شد.

دیدار تیم ملی والیبال جوانان ایران و آرژانتین

در دومین دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب (شنبه ۲۴ تیر) به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان غلامرضا مومنی مقدم با شکست آرژانتین برای دومین بار به دیدار نهایی قهرمانی جهان صعود کردند. ببینید: خلاصه والیبال جوانان ایران 3 جوانان آرژانتین 1 – والیبال قهرمانی جوانان جهان این دیدار هفتمین بازی ملی‌پوشان جوان کشورمان در منامه بود که سه بر یک مقابل آرژانتین به پیروزی رسیدند تا حریف ایتالیا در دیدار نهایی شوند. تیم ملی والیبال جوانان ایران نتیجه ست نخست دیدار با آرژانتین را ۲۵ بر ۲۳ واگذار کرد، اما در ست‌های دوم تا چهارم با نمایشی زیبای موفق به شکست این تیم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ شد تا با هفت برد متوالی فینالیست شود. در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های بلغارستان و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که ایتالیا با شکست سه بر یک بلغارستان برای ششمین بار به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

زمان بازی فینال والیبال جوانان ایران در مسابقات والیبال قهرمانی مردان

بدین ترتیب قهرمان سال ۲۰۲۱ (ایتالیا) و قهرمان سال ۲۰۱۹ (ایران) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه فردا (یکشنبه ۲۵ تیر) برای کسب مقام قهرمانی سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که تیم ملی والیبال جوانان ایران با هفت برد متوالی و تیم ایتالیا با ۶ برد و یک شکست مقابل برزیل در مرحله مقدماتی حریف ایران شده است. اخبار جدید والیبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...