جورجینا رودریگز و لاکچری‌های زندگی با کریستیانو رونالدو!

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو در اظهارنظری جنجالی گفت، سفر با ابرستاره پرتغالی در فرودگاه عمومی غیر ممکن است به همین خاطر او جت شخصی اش را ترجیح می دهد.
کدخبر (184375) | 03 خرداد 1402 | ساعت 22:40
0 133
جورجینا رودریگز و لاکچری‌های زندگی با کریستیانو رونالدو!
جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو در اظهارنظری جنجالی گفت، سفر با ابرستاره پرتغالی در فرودگاه عمومی غیر ممکن است به همین خاطر او جت شخصی اش را ترجیح می دهد.

به گزارش سرخ نیوز، زمانی که پارتنر کریستیانو رونالدو محبوب ترین شخصیت فضای مجازی باشید، دیگر نیازی نیست تا با استفاده از فرودگاه های عمومی سفر کنید. جورجینا رودریگز نامزد رونالدو می‌تواند به راحتی با استفاده از جت شخصی او سفر کند و هیچ دغدغه ای نداشته باشد. جورجینا رودریگز و لاکچری های زندگی با کریستیانو رونالدو!

جورجینا رودریگز: سفر با رونالدو در فرودگاه عمومی دیوانه‌کننده است!

جورجینا در فصل اول مستند «من جورجینا هستم» که در سال 2022 منتشر شد اظهار کرد که حضور در یک فرودگاه عمومی در کنار رونالدو کار بسیار سختی است چرا که او فوق العاده مشهور است. او گفت:
جت شخصی سفرهای من را بسیار ساده‌تر می‌کند. اگر من می‌خواستم تا به همراه رونالدو دو ساعت در فرودگاه عمومی منتظر بمانم، واقعا دیوانه می‌شدم و ترجیح می‌دادم که اصلا سفر نکنم.
جورجینا رودریگز همچنین اظهار کرد که زمانی که او به همراه رونالدو ستاره النصر عربستان به سفر می‌رود، از آژانس مسافرتی مربوطه درخواست های مختلفی می‌کند. او در این رابطه اظهار کرد:
آن‌ها باید اتاق های زیادی را برای ما محیا کنند، دارای یک استخر شخصی باشند، به اسکله برای یک قایق کوچکتر به راحتی دسترسی داشته باشد و زمینی باشد که من به همراه فرزندانم در آنجا پیاده روی کنم تا آن ها مجبور نشوند که همواره در خانه بمانند.
باشگاه اما برای رونالدو و رودریگز ضروری نیست و آن ها ترجیح می‌دهند تا دستگاه های مورد نیاز خود را به محل مربوطه منتقل کنند. جورجینا رودریگز: سفر با رونالدو در فرودگاه عمومی دیوانه‌کننده است!

پست جورجینا رودریگز در رابطه با خرید یک قایق شخصی

با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو پر درآمدترین ورزشکار دنیاست او قطعا می‌تواند هر چیزی که بخواهد را تهیه و بخرد. این بازیکن پرتغالی در سال 2020 قایقی شخصی را به ارزش 5.5 میلیون پوند خریداری کرد. از قسمت‌های مختلف این قایق شخصی می‌توان به یک آشپزخانه، یک ناحیه آرامش بخش و یک سالن استراحت اشاره کرد. پست جورجینا رودریگز در رابطه با خرید یک قایق شخصی جورجینا رودریگز در گذشته پستی را در رابطه با خریدن این قایق شخصی به همراه رونالدو در اینستاگرام منتشر کرد. او عکسی را در این پست قرار داد و در کپشن نوشت:
یاد آن روزی بخیر که ما قایق خودمان را خریدیم، بعد از ظهر یک روز تابستانی. همچنان تصاویر آن تابستان فوق العاده را در ذهن خود دارم. منظره ای زیبا در آب و هوایی زیبا.
رونالدو می‌تواند به همراه جورجینا رودریگز و فرزندانش، اوقات آرامش بخشی را در این قایق تجربه کند و از منظره‌های بسیار زیبا لذت ببرند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...