جیمی فلن در نقش وزنه؛ ددلیفت جان سینا در یک برنامه زنده تلویزیونی + ویدئو

این ممکن است رکورد لیفت دنیا نباشد، اما بدون شک یکی از جالب‌ترین هاست. جان سینا اخیرا در شوی تلویزیونی جیمی فلن حاضر شده است و اتفاقات ویژه‌ای در این برنامه رخ داده است.
کدخبر (206300) 20 تیر 1402 | ساعت 09:53
0 271
این ممکن است رکورد لیفت دنیا نباشد، اما بدون شک یکی از جالب‌ترین هاست. جان سینا اخیرا در شوی تلویزیونی جیمی فلن حاضر شده است و اتفاقات ویژه‌ای در این برنامه رخ داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در مصاحبه اخیر جان سینا با جیمی فلن ، مجری به ویدئوی معروف ددلیفت 270 کیلویی سینا در جشن تولد چهل سالگی‌اش اشاره می‌کند:

- این جشن تولد چهل سالگیت بود؛ چرا نرفتی جزیره‌ای برای خودت اجاره کنی و خوش بگذرانی؟ + بی‌خیال رفیق! من جان سینا هستم.
در ادامه این برنامه اتفاق عجیبی رخ می‌دهد. جیمی فلن از جان سینا می‌پرسد که آیا قادر است با او حرکت ددلیفت اجرا کند؟ واضح است که سینا قادر به انجام این کار است. این چیزی‌ست که در ادامه رخ می‌دهد.

ددلیفت جان سینا در برنامه جیمی فلن

البته که بلند کردن جیمی فلن هفتاد و چند کیلویی کار چندان دشواری برای جان سینا نیست. اما تماشای این لیفت بدون شک جذابیت خاص خود را دارد. اما جالب است بدانید که این نخستین بار نبوده که سینا شخصی را در یک شوی مطرح تلویزیونی روی دست بلند می‌کند. در ژانویه همین امسال بود که جان سینا در برنامه Today Show حاضر شد و ضمن آموزش حرکات بدنسازی سه حرکت اسکات را با مجری این برنامه به اجرا رساند. این فعالیت‌های جان سینا تاثیر خوبی بر اشاعه‌ی ورزش‌های قدرتی داشته است. او با حضور در برنامه‌های پربیننده تلویزیونی نه‌تنها به صحبت درباره پاورلیفتینگ و وزنه زدن پرداخته است بلکه از مجری این برنامه‌ها نیز به‌عنوان وزنه و هالتر استفاده کرده است.
حالا سوالی که مطرح است این است که بهترین لیفت جان سینا تا به اینجا کدام لیفت او بوده است؟ بلند کردن دو مجری یا لیفت 270 کیلویی در جشن تولد چهل سالگی؟ البته پیش از این و در سال 2013 نیز ویدئویی از جان سینا در حال بلند کردن یک وزنه 140 کیلویی در یکی از کانال‌های یوتیوب به انتشار رسیده بود. اگرچه میزان وزنه در این لیفت شاید چندان زیاد نبوده باشد اما تحرک و سرعت سینا حین اجرای این حرکت واقعا تحسین‌برانگیز بود. آخرین اخبار چهره های ورزشی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...