جیک پاول پای کریستیانو رونالدو را به اطراف رینگ مبارزه باز می کند ؟

ممکن است کریستیانو رونالدو، تماشاگر یک دیدار جنجالی باشد.
کدخبر (146077) | 04 اسفند 1401 | ساعت 21:56
0 252
جیک پاول پای کریستیانو رونالدو را به اطراف رینگ مبارزه باز می کند ؟
ممکن است کریستیانو رونالدو، تماشاگر یک دیدار جنجالی باشد.

به گزارش سرخ نیوز، جیک پاول، یوتیوبر معروف مدعی شده است که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم النصر ممکن است در رقابت پیش‌روی او در روز یکشنبه مقابل تامی فیوری حضور داشته باشد. جیک پاول بالاخره قرار است در عربستان با ستاره سابق لاو آیلند و رقیب سرسختش، فیوری در یک مبارزه هشت راندی در دسته سبک وزن به رقابت بپردازد. 

این ستاره 26 ساله آمریکایی اگرچه مدت زمان زیادی نیست که وارد این عرصه شده اما همچنان بی شکست باقی مانده است. پاول تاکنون موفق شده اسطوره‌های UFC، اندرسون سیلوا و تایرون وودلی را شکست دهد. مائوریسیو سلیمان، رئیس WBC نیز تأیید کرده است که اگر پاول بتواند فیوری را شکست دهد، وارد رده‌بندی سبک وزن سازمان بوکس خواهد شد. 

جیک پاول پای کریستیانو رونالدو را به اطراف رینگ مبارزه باز می کند ؟

حالا گفته می‌شود ممکن است رونالدو در دیریه آرنا در ریاض حضور داشته باشد که این می‌تواند هیجان بیشتری را برای این جنگ بزرگ ایجاد کند. پاول مدعی شده که رونالدو از مبارزه‌اش با فیوری دیدن خواهد کرد. رونالدو در سال 2022 از منچستریونایتد جدا شد و یک قرارداد هنگفت با النصر عربستان امضا کرد. مهاجم 38 ساله پرتغالی که تا سال 2025 با النصر قرارداد دارد، اکنون به همراه خانواده‌اش در عربستان زندگی می‌کند.

در عین حال گری لوگان، مربی و کارشناس بوکس، از تصمیم بحث برانگیز WBC به منظور در نظر گرفتن یک امتیاز رنکینگ برای برنده این مبارزه انتقاد کرده است:

این فقط یک شکست است. هیچ چیزی در مورد آن برای من معنی ندارد. چگونه پاول می‌تواند بدون اینکه با یک مبارز حاضر در رده‌بندی سبک وزن مبارزه کرده باشد، وارد رنکینگ شود؟ فیوری خودش در این دسته قرار ندارد.

کریستیانو رونالدو تماشاگر مبارزه جیک پاول

جیک پاول در حال آماده شدن برای مسابقه انتقامی با تامی فیوری در عربستان است. پاول در پاسخ به سوال یکی از هوادارانش که گفته بود آیا رونالدو در این مبارزه حضور خواهد داشت، گفته بود

بله، فکر می‌کنم او به مبارزه می‌آید.

اینکه آیا رونالدو در سالن مسابقه خواهد بود یا نه، هنوز مشخص نیست. از انجایی که پاول یوتیوبر است و هر چه می‌خواهد می‌گوید، ممکن است فقط این یک بلوف باشد اما برای رونالدو حضور در این رقابت می‌تواند هم تفریح باشد هم منبعی برای کسب درآمد!

جیک پاول پای کریستیانو رونالدو را به اطراف رینگ مبارزه باز می کند ؟

تماشای این رویارویی میان فیوری که تمام زندگی خود را صرف تمرینات این ورزش کرده با کسی که حرفه اصلی‌اش این نبوده و به تازگی وارد مسابقات شده، می‌تواند جذاب باشد. با این حال مسابقات اخیر پاول نشان می‌دهد که او می‌تواند برای رقبایش دردسرساز باشد. او در تمرینات خود نشان داده که بسیار شاداب است، بنابراین هر اتفاقی ممکن است یکشنبه شب پیش بیاید.

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...