حرکت عجیب بنیادی فر در فولاد شهر+ویدئو

پرسپولیس و ذوب آهن در یک بازی دربرخورد که با 7کارت زرد و یک کارت قرمز همراه بود مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل دست یافت.
کدخبر (57206) 22 مرداد 1401 | ساعت 17:53
0 132
پرسپولیس و ذوب آهن در یک بازی دربرخورد که با 7کارت زرد و یک کارت قرمز همراه بود مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در روزی که تیر دروازه دوبار به مدد حبیب فرعباسی آمد، داور مسابقه نیز با حرکت عجیب خود مانع از تک به تک شدن مهاجم پرسپولیس با این دروازه بان شد و بعد از اعلام خطا در سوت خود دمید! این اتفاق در ثانیه های پایانی بازی و زمانی رخ داد که سرخپوشان برای رسیدن به گل خود را به آب و آتش می زدند. با مرور ویدئو مسابقه چیزی که گواه بر خطای بازیکنان پرسپولیس باشد دیده نمی شود و به درستی مشخص نیست داور مسابقه چرا قبل بازیکن پرسپولیس را متوقف و زودتر از پایان وقت های تلف شده در سوت خود دمیده؟ بنیادی فر در نیمه اول قضاوت کم نقصی داشت، اما پس از اخراج مدافع ذوب آهن کنترل بازی از دستش خارج شد و مجبور شد کارت های زیادی را در این مسابقه خرج کند. او در چند صحنه به طرز سختگیرانه بازیکنان پرسپولیس را با کارت جریمه کرد که بنظر می رسد این اتفاق بی تاثیر از کارت قرمزی که به نادر محمدی داد و اعتراض هایی که کادرفنی نیزبان کنار زمین داشتند نبوده باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...