حسن یزدانی در فینال مسابقات جهانی کشتی 2022

همانطور که پیش بینی می شد حسن یزدانی به فینال رقابت های کشتی قهرمانی جهان صربستان رسید.
کدخبر (69412) 24 شهریور 1401 | ساعت 15:48
0 279
همانطور که پیش بینی می شد حسن یزدانی به فینال رقابت های کشتی قهرمانی جهان صربستان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، راهیابی حسن یزدانی به فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در وزن ۸۶ کیلوگرم، امری قابل پیش بینی بود. بدین ترتیب حسن یزدانی راهی فینال کشتی جهانی شد تا بار دیگر در یک فینال دیگر مقابل دیوید تیلور آمریکایی قرار بگیرد، همان سناریویی که هواداران کشتی انتظارش را می کشیدند. تقابل دوباره حسن یزدانی با تیلور در فینال می تواند جذابیت رقابت های جهانی را دو چندان کند. حسن یزدانی از حدود ساعت 20:00 امروز پنج شنبه 24 شهریور مقابل بوریس ماکوئف قرار گرفت و با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید تا راهی فینال مسابقات شود. شما می توانید فینال کشتی حسن یزدانی را فردا شب از شبکه سه تماشا کنید.

یزدانی فینال بعد از مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، یکی از امیدها نخست کاروان ایران برای کسب مدال طلا در این رقابت ها حسن یزدانی بود که در حال حاضر توانسته فینالیست شود. قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ نیز انجام شد و مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که یزدانی، امروز پنج شنبه ۲۴ شهریور در نخستین بازی، روی تشک رفت و با پشت سر گذاشتن سه کشتی گیر توانست به فینال برسد. ضمنا از نتایج حسن یزدانی در رقابت های جهانی مشخص است که او در سه بازی نخست، کاملا با اقتدار رقبا را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

حسن یزدانی در فینال مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲

حسن یزدانی ابتدا در مرحله نخست مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی به پیروزی قاطع ۱۰ بر صفر رسید.
سپس در مرحله یک چهارم نهایی، حسن یزدانی با نتیجه ۱۱ بر صفر، توانست بر سباستین جزیرزانسکی از لهستان غلبه کند و بدین ترتیب قاطعانه به نیمه نهایی رسید.
در دیدار نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی در مقابل بوریس ماکوئف از اسلواکی و نایب قهرمان ۲۰۱۷ جهان قرار گرفت و با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...