حسین وفایی با پیروزی به عنوان سرگروه قهرمانی جهان حرفه ای ها صعود کرد

حسین وفایی موفق شد با پیروزی مقابل کن دوهرتی ایرلندی به عنوان صدرنشین به ۱۶ بازیکن برتر مسابقات اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان حرفه ای ها ۲۰۲۳ راه پیدا کند.
کدخبر (152070) | 16 اسفند 1401 | ساعت 11:18
0 65
حسین وفایی با پیروزی به عنوان سرگروه قهرمانی جهان حرفه ای ها صعود کرد
حسین وفایی موفق شد با پیروزی مقابل کن دوهرتی ایرلندی به عنوان صدرنشین به ۱۶ بازیکن برتر مسابقات اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان حرفه ای ها ۲۰۲۳ راه پیدا کند.

به گزارش سرخ نیوز، حسین وفایی قهرمان ارزنده اسنوکر کشورمان در مسابقات اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان حرفه ای ها ۲۰۲۳ که از تاریخ ۶ تا ۱۱ مارچ ۲۰۲۳ (۲۰ – ۱۵ اسفند ۱۴۰۱) در پاتوم تانی – تایلند در حال برگزاری است و در گروه C این مسابقات که حریفانی همچون جان هیگینز (اسکاتلند) ، کن دوهرتی (ایرلند) و پورامین دانجیراکول (تایلند) حضور دارند سومین و آخرین بازی مرحله گروهی خود را نیز با موفقیت طی کرد و توانست کن دوهرتی ایرلندی را نیز با شکست بدرقه کند.

نتایج حسین وفایی در مسابقات اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان حرفه ای ها ۲۰۲۳

حسین وفایی در سومین دیدار و آخرین بازی مرحله گروهی خود امروز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی (۰۷:۳۰ صبح به وقت ایران) به مصاف کن دوهرتی (ایرلند) رفت و با یک بازی بی نقص و برتر توانست کن دوهرتی ایرلندی را نیز با نتیجه ۵ بر ۱ شکست دهد. بدین ترتیب وفایی با کسب سه پیروزی در مرحله گروهی این مسابقات به عنوان سرگروه گروه C به مرحله تک حذفی صعود کرد و در جمع ۱۶ بازیکن برتر این مسابقات قرار گرفت. لازم به ذکر است مسابقات مرحله گروهی همچنان تا پایان روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و وفایی منتظر می ماند تا حریف مرحله تک حذفی Last ۱۶ خود برای بازی روز پنجشنبه را بشناسد.

زمان مسابقه بعدی حسین وفایی

مسابقات مرحله تک حذفی از روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ در مرحله ۸/۱ نهایی و ۴/۱ نهایی آغاز می شود و در ادامه روز جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ در مرحله نیمه نهایی دنبال خواهد شد و روز شنبه ۲۰ اسفند دیدار نهایی برگزار خواهد شد. فرمت و نحوه برگزاری این مسابقات به شرح ذیل است : مرحله گروهی در دور اول با فرمت ۵ از ۹ برگزار می شود. برنده هر مسابقه یک امتیاز دریافت می کند در حالی که بازنده هیچ امتیازی دریافت نمی کند. دو بازیکن برتر پس از اتمام مرحله رفت و برگشت به مرحله حذفی راه خواهند یافت فرمت بازی برای مرحله یک شانزدهم نهایی تا یک چهارم نهایی ۶ از ۱۱ خواهد بود. فرمت بازی برای نیمه نهایی ۷ از ۱۳ و دیدار نهایی ۸ از ۱۵ فریم خواهد بود.
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...