حلالی: همه باید از کادر فنی پرسپولیس حمایت کنیم

سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: در مورد تیم امید می‌توانم بگویم الان بازیکنان خوبی ساخته و پرداخته شده‌اند که حیف است به تیم‌های دیگر بروند.
کدخبر (34539) | 27 فروردین 1401 | ساعت 12:53
0 73
حلالی: همه باید از کادر فنی پرسپولیس حمایت کنیم
سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: در مورد تیم امید می‌توانم بگویم الان بازیکنان خوبی ساخته و پرداخته شده‌اند که حیف است به تیم‌های دیگر بروند.

به گزارش سرخ نیوز، اسماعیل حلالی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: فوتبال آن طور که بعضی فکر می‌کنند، نیست. اصلا نمی‌توان پیش‌بینی کرد. همه چیز می‌تواند به سرعت تغییر کند. چه در جریان یک مسابقه باشد و چه در یک دوره لیگ. اگر الان شرایط لیگ برعکس وضعیت کنونی و به نفع ما بود هم غیر از این نمی‌گفتم. اصلا نمی‌شود گفت چه می‌شود. همان‌طور که قابل قبول نبود تیمی مثل بایرن مونیخ برابر ویا رئال حذف شود و به مرحله بعد لیگ قهرمانان نرود.

وی ادامه داد: هنوز پای 18 امتیاز در میان است. همین هفته پیش لیگ می‌توانست فاصله را به 4 امتیاز برساند. واقعا هر اتفاقی را می‌توان متصور بود. الان مساله این نیست که دیگران چه می‌کنند، سوال این است که پرسپولیس چه خواهد کرد؟ تمام تمرکز باید روی کار خودمان باشد. ما باید کار درست را انجام بدهیم. حمایت همه جانبه هم کار درستی است که ما به عنوان هوادار و پیشکسوت باید انجام بدهیم. نباید اجازه داد شک و تردید به وجود بیاید.

سرمربی تیم امید پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته تیم هم امسال بد نتیجه نگرفته است. با توجه به مشکلاتی که برای تیم ایجاد شد، خوب عمل کردند. تیم فقط سه مدیرعامل را در یک فصل به خود دیده است. این مساله کار را برای خود باشگاه هم سخت می‌کند. از سوی دیگر نفراتی را از دست داده‌ایم که در تیم ملی فیکس هستند. نفراتی که جای آن ها می‌آیند، از روز اول در بالاترین سطح نیستند. بازیکنی که از تیم های پایین تر آمده است، زمان لازم دارد تا خود را با این شرایط وفق بدهد و به سطح فنی و روانی بالاتر ارتقاء پیدا کند. در جریان آزمون و خطا جا میفتد. البته این حرف هم درست است که این‌جا محل آزمون و خطا نیست ولی به هر حال این شرایط وجود دارد و این بازیکنان هم حالا پخته‌تر شده‌اند. آن ها از اشتباهات‌شان یاد می‌گیرند و به نظر من می‌توانند با تمرکز و حمایت شرایط بهتری را رقم بزنند.

حلالی در ارتباط با موضع‌گیری باشگاه در حمایت از کادر فنی با توجه به انتشار اخبار نادرست، خاطر نشان کرد: همه باید از کادر فنی حمایت کنیم. الان وقتی بعضی حرف‌ها از جمله نفرات جدید نیست. الان وقت شک کردن نیست و نباید به شکلی عمل کرد که چنین اخباری بخواهد منتشر شود.  پرسپولیس باید در تمام ابعاد با تمام توانش روی هدف خود در این فصل متمرکز شود. بازیکنان هم مطمئن باشند که قدرت تغییر شرایط را دارند.

وی در پایان با اشاره به تیم امید پرسپولیس، اضافه کرد: سال قبل، کار بزرگی انجام شد. خیلی از مسایل که همیشه مشکلات حل نشدنی به نظر می‌رسیدند تا حد زیادی رفع شدند. البته شروع دیرهنگام کار را برای ما از نظر نفرات سخت کرده بود. من با 15 بازیکن از تیم جوانان فصل قبل‌تر که در آخرین هفته‌ها به سختی در دسته برتر ماندنی شد کار کردم و تیم امید به یک تیم مدعی بدل شد. قهرمان نیم فصل شدیم و تا 24 هفته نباخته بودیم. از نظر فنی هم هیچ تیمی در بازی رو در رو برتر از ما نبود. امیدوارم کاری که شروع شده است، ادامه پیدا کند و فعالیت ‌رده‌های پایه برای فصل جدید، هم هر چه زودتر شروع شود. در مورد تیم امید می‌توانم بگویم الان بازیکنان خوبی ساخته و پرداخته شده‌اند که حیف است به تیم‌های دیگر بروند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...