حلالی: پرسپولیس در همه خطوط باید تقویت شود

هافبک سابق سرخپوشان گفت:پرسپولیس در همه خطوط نیاز به تقویت دارد، ما به یک دفاع چپ باکیفیت و رونده نیاز داریم و در پست دفاع وسط و دروازه‌بان هم باید تقویت شویم.
کدخبر (40970) | 05 خرداد 1401 | ساعت 12:30
0 85
حلالی: پرسپولیس در همه خطوط باید تقویت شود
هافبک سابق سرخپوشان گفت:پرسپولیس در همه خطوط نیاز به تقویت دارد، ما به یک دفاع چپ باکیفیت و رونده نیاز داریم و در پست دفاع وسط و دروازه‌بان هم باید تقویت شویم.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، درباره وضعیت فعلی پرسپولیس گفت: پرسپولیس به هر حال قهرمانی را از دست داده اما باید در دو بازی باقی مانده محکم ظاهر شود تا بتواند نایب قهرمانی را به دست آورد. وی افزود: متاسفانه در بازی پرسپولیس مقابل تراکتور اتفاقات تلخی رخ داد و کمیته انضباطی هنوز درباره نتیجه آن بازی رای صادر نکرده است و تکلیف امتیازات آن بازی هنوز مشخص نیست. با این حال پرسپولیس باید به مصاف شهرخودرو برود که برای بقا می‌جنگد و انگیزه بالایی دارد. شهرخودرو چیزی برای از دست دادن ندارد و رای ماندن در لیگ باید هر ۶ امتیاز باقی مانده را به دست‌ آورد و با تمام وجود به میدان خواهد آمد. پرسپولیس باید در این بازی کیفیت خودش را اثبات کند و برای پیروزی به میدان برویم. پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر لزوم تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: ما امسال بازیکنان زیادی از دست دادیم و متاسفانه نتوانستیم بازیکن خوبی جذب کنیم. البته باید در نظر گرفت که لیگ ما خالی از ستاره شده چون متاسفانه کسی به تیم‌های پایه و پرورش بازیکن اهمیتی نمی‌دهد. وقتی ما بازیکن پرورش نمی‌دهیم قطعا به بازیکنانی مثل بیرانوند، پورعلی‌گنجی و یا نوراللهی نیاز پیدا می‌کنیم. حلالی ادامه داد: متاسفانه اکثر بازیکنان باکیفیت پرسپولیس به خاطر مباحث مالی به کشورهای عربی منتقل می‌شوند و سطح فوتبال‌شان افت می‌کند و از سمت دیگر سطح فوتبال ما نیز به خاطر خروج ستاره‌ها دچار افت می‌شود و مجبور می‌شویم که به سراغ بازیکنانی برویم که کیفیت پایین‌تری دارند و آنها هم طبیعتا سقفی برای پیشرفت دارند و خود به خود همه معادلات به هم می‌خورد. به نظرم پرسپولیس اگر بتواند بیرانوند و نوراللهی را باز گرداند و حضور قدرتمندی در نقل و انتقالات داشته باشد، سال آینده شرایط بهتری خواهد داشت. هافبک سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس در همه خطوط نیاز به تقویت دارد، ما به یک دفاع چپ باکیفیت و رونده نیاز داریم و در پست دفاع وسط و دروازه‌بان هم باید تقویت شویم. علاوه بر این پرسپولیس امسال از کمبود یک هافبک بازیساز رنج می‌برد و باید یک مهاجم کامل نیز جذب شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...