حمایت از توخل علی رغم حذف ناباورانه از جام حذفی

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ از توماس توخل اعلام حمایت کرد و گفت که این باخت ارتباطی به سرمربی جدید این تیم ندارد.
کدخبر (162147) | 16 فروردین 1402 | ساعت 09:25
0 108
حمایت از توخل علی رغم حذف ناباورانه از جام حذفی
حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ از توماس توخل اعلام حمایت کرد و گفت که این باخت ارتباطی به سرمربی جدید این تیم ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، بایرن مونیخ شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف فرایبورگ رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. ببینید: خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 فرایبورگ 2 آنها با این شکست از صعود به مرحله بعدی بازماندند تا برای سومین سال پیاپی به عنوان تیمی که بیشترین تعداد قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورده نتوانند در فینال حضور داشته باشند. توماس توخل که به تازگی به عنوان جانشین یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن نشسته هم در این دیدار برای اولین بار طعم شکست را در بایرن چشید تا خیلی زودتر از حد تصور با سختی کارش روبرو شده باشد. با این حال به نظر می‌رسد که مدیران بایرن به هیچ وجه به خاطر این شکست از این مربی آلمانی ناراحت نیستند و صالح حمیدزیچ تاکید کرد که آنها او را به خاطر حذف از این رقابت‌ها مقصر نمی‌دانند. حمایت از توخل علی رغم حذف ناباورانه از جام حذفیمدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ پس از پایان این بازی در گفتگو با کیکر اظهار داشت:

«بازی مطابق خواسته ما پیش نرفت و ما از سبک بازی اصلا راضی نبودیم. بازی باید کاملا متفاوت انجام می‌شد. این حذف ناراحت‌کننده بود اما باید بدانیم که این باخت هیچ ربطی به سرمربی تیم ندارد.»
او در پاسخ به این سوال که آیا بایرن قرار است در تابستان پیش رو مهاجمی را به خدمت بگیرد گفت:
«البته که ما جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا ببینیم که باید در پنجره نقل و انتقالات چه اقداماتی را انجام دهیم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...