حمله شبانه به فرهاد مجیدی روی آنتن زنده + ویدئو

مجتبی جباری گفت: چگونه فرهاد مجیدی، بعد از قهرمانی استقلال را رها کرد؟! نه قرارداد، قرارداد درستی بود و نه از جدایی او، نفعی به باشگاه رسید.
کدخبر (50027) 28 تیر 1401 | ساعت 07:19
0 142
مجتبی جباری گفت: چگونه فرهاد مجیدی، بعد از قهرمانی استقلال را رها کرد؟! نه قرارداد، قرارداد درستی بود و نه از جدایی او، نفعی به باشگاه رسید.

به گزارش سرخ نیوز، مجتبی جباری با حضور در برنامه زنده فوتبال برتر، صحبت هایی را علیه فرهاد مجیدی مطرح کرد که می خوانید؛ «زمانی که آقای شفر، سرمربی استقلال شد از من خواست به عنوان دستیار در تیم کار کنم اما متاسفانه نشد که این اتفاق بیافتد. علی رغم اصرار های شفر به حضور من، مدیریت باشگاه با این مسئله موافقت نکرد و فرهاد مجیدی در آن شرایط سعی کرد به تیم اضافه شود و این جایگاه را از من بگیرد. مربی ای که وارد استقلال می شود باید قبلا، تجربه هایی کسب کرده باشد اما در مورد مجیدی این اتفاق نیافتاد و تیم در برخی مقاطع از بی تجربگی سرمربی آسیب دید. درواقع باشگاه استقلال، پای فرهاد مجیدی ایستاد تا او به یک مربی تبدیل شود که معمولا در فوتبال این اتفاقات نمی افتد؛ بنابراین شانسی که به مجیدی داده شد باید به سایر کسانی که برای استقلال زحمت کشیده اند نیز داده شود. فرهاد مجیدی در سال سوم توانست نتیجه بگیرد و باید این فرصت در اختیار سایر مربیان استقلال نیز قرار بگیرد. آقای آجرلو در ابتدای فصل از من خواست که مسئولیت آکادمی استقلال را برعهده بگیرم و قول داد ۵۰۰ میلیارد تومان به باشگاه تزریق شود و من هم انگیزه های زیادی داشتم. در نهایت ایشان گفتند به من اجازه بده با سرمربی تیم، آقای مجیدی، صحبت کنم. بعد از مدتی وقتی با آقای آجرلو صحبت کردم، گفتند که فرهاد مجیدی با حضور من در آکادمی استقلال مخالفت کرده است که این مسئله خیلی مرا اذیت کرد. چگونه فرهاد مجیدی، بعد از قهرمانی استقلال را رها کرد؟! نه قرارداد، قرارداد درستی بود و نه از جدایی او، نفعی به باشگاه رسید. استقلال با بسیاری از مربیان تجربه قهرمانی دارد و چرا باید این داستان تا این اندازه بزرگ شود؟! تیم بعد از قهرمانی رها شد و کسی هم هیچ، توضیحی نداد.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...