حمله گلر تیم ملی آرژانتین به امباپه!

گلر تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: امباپه به اندازه کافی از فوتبال نمی داند!
کدخبر (113611) | 27 آذر 1401 | ساعت 13:41
0 68
حمله گلر تیم ملی آرژانتین به امباپه!
گلر تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: امباپه به اندازه کافی از فوتبال نمی داند!

به گزارش سرخ نیوز، دقایقی دیگر، فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه برگزار خواهد شد و در این بین هر اظهار نظری می‌تواند برای یک بازیکن به انگیزه مضاعف یا یک ناامیدی بدل شود.

امیلیانو مارتینز، گلر تیم ملی آرژانتین در مورد کیلیان امباپه و اظهار نظر قدیمی‌اش سکوت نکرد و پیش از بازی فینال ترجیح داد به او بتازد: " امباپه به‌اندازه کافی درباره فوتبال نمی‌داند، او هرگز در آمریکای جنوبی بازی نکرده است. هر کسی که هرگز این تجربه را نداشته است، می‌تواند هیچ چیزی نگوید. اما این مهم نیست. آن‌ها می‌دانند که ما یک تیم در سطح جهانی هستیم و به این دلیل به ما احترام می‌گذارند. " او در ادامه گفت: " شنیدم که او چه گفت، اما آرژانتین و برزیل بازیکنان با کیفیت و استعداد بالایی دارند. ما مانند اکثر برزیلی‌ها در اروپا بازی می‌کنیم. من احساس کردم که این یک اظهارنظر غیرمنصفانه بود. "

ماجرا از این قرار است که امباپه در گفتگو با "TNT برزیل" جنجال به پا کرده بود. او با استدلال اینکه تیم‌های کشورهای امریکای جنوبی قدرت فوتبال اروپا را ندارند، مدعی شد آرژانتین زور فرانسه را ندارد.

امباپه با بیان اینکه فوتبال در آمریکای جنوبی به پیشرفت اروپا نیست، اضافه کرده بود: " به همین دلیل اروپایی‌ها همیشه آخرین جام‌های جهانی را برده‌اند. آرژانتین و برزیل برای صعود به جام جهانی در سطح بالایی بازی نمی‌کنند. ولی ما لیگ ملت‌ها را داریم. وقتی به جام جهانی برسیم، آماده خواهیم بود. "

اما آیا اینها همان بازی‌های روانی هستند که قبل از فینال به نقطه جوش در می‌آیند؟ در هر صورت، لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین نمی‌خواهد وارد اظهارات انفجاری شود.

او در نشست خبری گفت: بازی آرژانتین-فرانسه فراتر از مسی-امباپه است. ما ابزار لازم را داریم که سایر بازیکنان می‌توانند با آن در نتیجه بازی تاثیر بگذارند. مسی احساس خوبی دارد. ما امیدواریم که به تیم ما کمک کند. "

او در پاسخ به این سوال که آرژانتین چگونه می‌خواهد امباپه را از جریان بازی خارج کند، گفت: " این کار بیشتر از یک اقدام فردی، کاری تیمی است. فرانسه فقط امباپه نیست. بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد. امباپه یکی از آن‌هاست، او جوان است و به پیشرفت خود ادامه خواهد داد، در این شکی نیست. "

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...