خارجی‌های استقلال ۴ برابر گران‌تر از پرسپولیس!

استقلالی ها برای ۴ خارجی فعلی تیم شان حدود ۴ برابر هزینه ای را پرداخت می کنند که پرسپولیس برای ۳ خارجی فعلی این تیم متقبل شده است!
کدخبر (28257) | 14 اسفند 1400 | ساعت 08:25
0 78
خارجی‌های استقلال ۴ برابر گران‌تر از پرسپولیس!
استقلالی ها برای ۴ خارجی فعلی تیم شان حدود ۴ برابر هزینه ای را پرداخت می کنند که پرسپولیس برای ۳ خارجی فعلی این تیم متقبل شده است!

به گزارش سرخ نیوز و براساس اسناد منتشر شده در کدال، باشگاه استقلال در فصل جاری برای ۴ خارجی فعلی این تیم هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان را متقبل شده است؛ یعنی چیزی حدود یک میلیون و نهصد هزاردلار! گابریل پین، رودی ژستد، کوین یامگا و عزیزبک آمانوف ۴ خارجی فعلی تیم استقلال هستند که در اسناد منتشر شده ۵۰ میلیارد تومان برای تیم آبی پوش پایتخت آب خورده اند؛ یک مربی و سه بازیکن. داستان جایی جالب می شود که بدانید در آن سو پرسپولیسی ها در این فصل ۳ بازیکن خارجی در اختیار داشته اند که شامل ۲ بازیکن جوان تاجیک و رادوشویچ کروات است ولی مجموع هزینه هرسه بازیکن نام برده کمتر از ۵۰۰ هزاردلار است. وحدت هنانوف و منوچهر صفروف روی هم ۲۲۰ هزاردلار برای پرسپولیس آب خورده اند و قرارداد دروازه بان سابق سرخپوشان پایتخت نیز برای فصل جاری ۲۵۰ هزاریورو بوده است. درواقع استقلالی ها برای ۴ خارجی فعلی تیم شان حدود ۴ برابر هزینه ای را پرداخت می کنند که پرسپولیس برای ۳ خارجی فعلی این تیم متقبل شده است! مقایسه ای که نشان دهنده وضعیت مالی دو باشگاه است کمااینکه سرخ ها برای پرداخت قرارداد بازیکنان با مشکلات مالی عدیده مواجه هستند و با گذشت ۲۰ هفته از رقابت های لیگ برتر(یعنی حدود ۶۶ درصد بازی ها) دریافتی بازیکنان ۴۰ درصد بوده و گل محمدی بارها به طرق مختلف به این مسئله معترض شده است. حال سوال اصلی اینجاست چرا قهرمان پنج دوره اخیر لیگ و فینالیست دو دوره لیگ قهرمانان آسیا باید چنین مشکلاتی داشته باشد و تیمی که نزدیک به یک دهه دستش از جام کوتاه مانده چنین با خیال آسوده ریخت و پاش می کند؟!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...