خاطره منشوری عادل فردوسی پور مقابل دوربین + ویدئو

عادل فردوسی پور مقابل دوربین خاطره ای منشوری را تعریف کرد تا پژمان جمشیدی را به خنده وادار کند که البته موفق نشد.
کدخبر (224893) 07 شهریور 1402 | ساعت 17:22
0 184
عادل فردوسی پور مقابل دوربین خاطره ای منشوری را تعریف کرد تا پژمان جمشیدی را به خنده وادار کند که البته موفق نشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در آخرین مصاحبه منتشر شده از سوی برنامه فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی پور مقابل پژمان جمشیدی قرار می‌گیرد. جمشیدی که در سال های اخیر بعد از خداحافظی از مستطیل سبز روی پرده سینما حسابی درخشیده و به یک سوپراستار تبدیل شده و از افراد فوتبالی خوش صحبت به حساب می آید مصاحبه جذابی با فردوسی پور داشت؛ این جذابیت وقتی در طول مصاحبه بیشتر شد که مخاطب به این‌ نتیجه می رسید یکی از کاریزماتیک ترین های فوتبال و سینما مقابل هم قرار گرفته اند. در بخشی از مصاحبه فردوسی پور با جمشیدی، عادل درخواست می کند دو طرف، هریک خاطره ای را تعریف کنند و هرکسی به خاطره طرف مقابل بخندد باخته است. ظاهرا خاطره ای که پژمان جمشیدی برای فردوسی پور روایت می کند چنگی به دل نمی زند و چندان خنده دار نبود چرا که دست کم عادل را برای خندیدن مجاب نکرد اما خاطره ای که مجری برنامه خاطره انگیز ۹۰ روایت می کند متفاوت و تا حدی عجیب بود چرا که به شنیدن چنین خاطره هایی مقابل دوربین عادت نداریم هرچند که جمشیدی هم به خاطره فردوسی پور نخندید تا این بازی بدون برنده بماند.

خاطره عجیب فردوسی پور برای پژمان جمشیدی مقابل دوربین

عادل تاکید می کند خاطره اش هیج ربطی به فوتبال نداشته و خانوادگی است سپس ادامه می دهد: شوهر عمه من که خیلی هم دوستش داشتم ناراحتی قلبی داشت و باید یک عمل قلب ساده در تهران انجام می داد اما زیر عمل متاسفانه از دنیا رفت‌.
  من بعد از چندسال به کرمان رفتم و به خانه عمه ام که شوهرش را از دست داده بود رفتیم و من مقابل در عمه ثریا (که شوهرش فوت شده بود) و دیگر عمه هایم را دیدم و او را در آغوش کشیده و بوسیدم و همین زمان متوجه نگاه سنگین چند نفری که ایستاده بودند شدم و با خودم گفتم حتما طرفدار تیم خاصی هستند که از من شاکی هستند (آن زمان برنامه ۹۰ پخش می شد). چند دقیقه بعد یکی از دختر عمه هایم (دختر یکی از دیگر از عمه هایم) زنی که مقابل درب ورودی بوسیده بودم را »عمه» خطاب کرد و من به پسر عمویم گفتم، مگر عمه ثریا خاله او نیست؟ چرا به او گفت عمه؟ تازه فهمیدم زنی که با او روبوسی کرده بودم را اصلا نمی‌شناختم و پدر و پسری که مقابل در به صورتی عجیب مرا نگاه می کردند همسر و پسر آن زن بودند که عمه داغدارم از در آمد و دیگر حتی روی آن را نداشتم که بروم سمت عمه خودم و به او تسلیت بگویم.   آخرین اخبار چهره های ورزشی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...