خانواده بکهام ، غایبان بزرگ مراسم تاجگذاری سلطنتی شاه چارلز

دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام اگرچه در مراسم تاجگذاری شاه چارلز سوم شرکت نکرده بودند اما با انتشار پیام و تصاویری، ادای احترام کردند.
کدخبر (177358) | 17 اردیبهشت 1402 | ساعت 23:56
0 131
خانواده بکهام ، غایبان بزرگ مراسم تاجگذاری سلطنتی شاه چارلز
دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام اگرچه در مراسم تاجگذاری شاه چارلز سوم شرکت نکرده بودند اما با انتشار پیام و تصاویری، ادای احترام کردند.

به گزارش سرخ نیوز، روز شنبه، مراسم رسمی تاجگذاری سلطنتی شاه چارلز سوم در انگلیس برگزار شد و چهره‌های سرشناس و مشهور زیادی در این مراسم شرکت داشتند؛ اما غیبت دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام در این مراسم، به‌طرز قابل توجهی به چشم آمد.

ادای احترام دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام به شاه چارلز سوم

این زوج پرطرفدار، اگرچه در مراسم تاجگذاری شرکت نداشتند، اما با برگزاری این مراسم، به شاه چارلز سوم، پادشاه جدید انگلیس ادای احترام کرده و هردوی آن‌ها با انتشار پیغام‌هایی، برای پادشاه جدید بریتانیا بهترین‌ها را آرزو کردند. دیوید بکهام، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، با انتشار تصویری از شاه چارلز سوم در شبکه‌های اجتماعی، با ادای احترام به این مقام سلطنتی نوشت:
امروز مردم کشور ما گرد هم آمدند تا تاجگذاری شاه چارلز سوم و ملکه کامیلا را جشن بگیرند.
خانواده بکهام ، غایبان بزرگ مراسم تاجگذاری سلطنتی شاه چارلز 03ازسوی دیگر، ویکتوریا بکهام به شکل شخصی‌تری و با انتشار تصاویری در کنار پادشاه جدید بریتانیا، به او ادای احترام کرد. ویکتوریا که بارها به‌عنوان عضوی از گروه اسپایس گرلز در حضور پادشاه چارلز که در آن زمان ولیعهد انگلیس بود، برنامه اجرا کرده بود با انتشار چندین تصویر قدیمی در کنار پادشاه جدید انگلیس، برای 30.9 میلیون فالوورش نوشت:
از آن زمان تاکنون! خاطرات بسیار خوبی از ملاقات با اعلی‌حضرت در طول زندگی حرفه‌ای‌ام دارم. او همیشه حامی و مهربان است. امروز یک روز تاریخی است و خوشحالم که پادشاهی شاه چارلز سوم و ملکه کامیلا را در روزی که نقش‌های جدیدی را برعهده گرفته‌اند، جشن می‌گیرم. ویکتوریا بکهام
ویکتوریا بکهام، طراح مد و ستاره سابق دنیای موسیقی در کنار این پیغام، تصاویری از دیدارهایش با شاه چارلز سوم در دهه 90، همراه با دیگر اعضای اسپایس گرلز، یعنی مل سی، مل بی، اما بنتون و گری هورنر، را منتشر کرد. در یکی از این عکس‌ها، شاهزاده هری درحالی که دستان اما و ویکتوریا را گرفته، دیده می‌شود. خانواده بکهام ، غایبان بزرگ مراسم تاجگذاری سلطنتی شاه چارلزاین عکس، حسابی توجه فالوورهای ویکتوریا بکهام را جلب کرده و کامنت‌های زیادی را به همراه داشته. یکی از کاربران نوشته:
وای دستان هری را گرفته.
کاربر دیگری نوشته:
چقدر شاهزاده هری جوان بوده.
اگرچه دیوید و ویکتوریا بکهام در مراسم تاجگذاری شاه چارلز سوم غایب بودند، اما سلبریتی‌های متعددی در این مراسم حضور یافتند که از جمله آن‌ها می‌توان به کتی پری، لیونل ریچی، اما تامپسون و آماندا هولدن اشاره کرد. زوج جنجالی بکام، پیش از این چندین بار با خاندان سلطنتی دیدار داشتند. آن‌ها در سال 2018 در جشن ازدواج هری و مگان حضور یافتند و در سال 2011 نیز در مراسم عروسی شاهزاده ویلیام و کیت شرکت کرده بودند. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...