خداحافظی حمید سجادی در مراسم تودیع و معارفه وزیر جدید وزارت ورزش

حمید سجادی پس از مراسم تودیع و معارفه وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان به سخنرانی پرداخت.
کدخبر (215008) | 10 مرداد 1402 | ساعت 12:52
0 132
خداحافظی حمید سجادی در مراسم تودیع و معارفه وزیر جدید وزارت ورزش
حمید سجادی پس از مراسم تودیع و معارفه وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان به سخنرانی پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، حمید سجادی پس از مراسم تودیع و معارفه وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان درخصوص اینکه چه نمره‌ای به خودش در این 2 سال می‌دهد، اظهار داشت:

حالا وقت این سؤال نیست. خانواده محترم ورزش باید قضاوت کنند. جا دارد بابت این انتخاب و به کیومرث هاشمی تبریک بگویم.
وی افزود:
به او خیر مقدم می‌گویم. اینجا خانه خودش است. هاشمی از مدیران نام‌آشنا، خوش‌نام و قدیمی ورزش است. در عرصه‌های مختلف تمام مراحل را پشت سر گذاشته است. این انتخاب برای ورزش کشور نویدبخش است و امیدوارم او و معاونین موفق باشند. کارکنان وزارت ورزش هم خوشحال هستند. آرزوی توفیق برایشان دارم. ان‌شاءالله در این ایام خاص، دعای خیر مردم و جامعه ورزش بدرقه راهشان باشد.
سجادی گفت:
همه ما امیدوار هستیم. ان‌شاالله ماه آینده که بازی‌های آسیایی را داریم، کاروان پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، که تحت نام بسیار ارزشمند شهید حججی اعزام خواهد شد، بهترین نتیجه را از نظر تعداد مدال بگیریم. برای این اتفاق مهم، تمام برنامه‌ریزی‌ها شده است. اتفاق مهمی هم که در سال جدید میلادی داریم، جام ملت های آسیا در دوحه قطر است که برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنیم. رویدادهای ورزشی زیادی در رشته‌های مختلف داریم.
وی تصریح کرد:
ولی این اتفاقات مهمی هست که پیش رو داریم. بازی‌های آسیایی و پشت سر آن پاراآسیایی را داریم. بعد از آن جام ملت‌هاست. برای برادر عزیزم آرزوی موفقیت می‌کنم. از مدیران ارزشمند ورزش کشور هستند. من هم قول دادم مثل همیشه مانند یک برادر در خدمت او باشم. هم‌فکری، مشورت و هر موردی که باشد، برای کشورمان است. ان‌شاءالله دست به دست هم بدهیم دولت مردمی به ریاست جناب رئیسی عزیز، در تمام ابعاد و اهدافش موفق باشد. التماس دعا، امیدوارم رسانه‌ها من را حلال کنند. از زحماتشان ممنون هستم. همیشه آن‌ها را به‌عنوان یک یار در کنار خودمان می‌دیدیم. برایشان آرزوی توفیق دارم و هیچ دلخوری ندارم.
آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...