خداحافظ آقای کی روش، همین امروز هم دیر است!

بازی ایران و آمریکا نتیجه‌ای از جز شکست برای ما نداشت تا تیم ملی ایران باز هم در جام جهانی ناکام بماند. محصولی مشترک از کارلوس کی‌ روش و رفقایش!
کدخبر (102841) | 08 آذر 1401 | ساعت 23:12
6 165
خداحافظ آقای کی روش، همین امروز هم دیر است!
بازی ایران و آمریکا نتیجه‌ای از جز شکست برای ما نداشت تا تیم ملی ایران باز هم در جام جهانی ناکام بماند. محصولی مشترک از کارلوس کی‌ روش و رفقایش!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در آخرین بازی مرحله گروهی در گروه B جام جهانی 2022، شکست ایران مقابل آمریکا رقم خورد. نتیجه بازی ایران آمریکا چیزی جز ناامیدی برای ایرانیان نبود و این بار هم کارلوس کی روش نقش اول را در یک ناکامی ملی ایفا کرد. او البته با سر بالا راهی کنفرانس شد و موارد عجیبی را به مانند همیشه مطرح کرد. البته که انتظار دیگری هم نداشتیم.

کدام فرصت؟ کدام شانس گل؟

«ما فرصت‌ها و شانس‌های بهتری برای گلزنی داشتیم» این‌ها را کارلوس کی روش بعد از بازی با آمریکا گفته! در روزی که آمار بازی ایران آمریکا نشان می دهد که ایران 4 شوت زد که تنها یکی از آنها در چارچوب بود، تنها یک موقعیت گل داشتیم و امید گل 0.49 برای‌مان ثبت شد. هر که بازی را ندیده باشد فکر می‌کند که ایران از دقیقه یک تا 90 آمریکا را به توپ بسته! از چه حرف می‌زنی آقای کی‌روش؟ باور کن بازی‌ها پخش زنده دارند و مانند آن بازی‌های دوستانه پشت درهای بسته شما نیستند! مردم بازی را دیدند دقیقا از کدام موقعیت‌ها برای ما سخنرانی کرده‌اید؟

زندگی جلو می‌رود، شما خیر مستر کی‌روش!

«در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ هم همین اتفاقات برای ما رخ داد اما زندگی جلو می‌رود.» بله، زندگی جلو می‌رود و عمر آدمی می‌گذرد و در این میان آن که تغییر نکرده و نمی‌کند شمایید. 2014 و 2018 را هم یادمان است. بازی بسته با استراتژی فوق تدافعی، شلوغ‌کاری کنار زمین و دل بستن به گل به خودی و پنالتی. بله زندگی جلو می‌رود مستر کی روش و دقیقا به همان دلیل کلمبیا و مصر قید شما را زدند. این هم سرنوشت ما است که در سه جام جهانی متوالی شما را روی نیمکت خود داشته‌ایم. ایران آمریکا

منتظر مسابقات بعدی؟ دنیای عجیبی است!

او در بخش پایانی صحبت‌های خود از انتظار برای مسابقات آتی گفته! لابد برای جام ملت‌های 2023 هم برنامه داری کارلوس! حتی مهدی تاج هم روی گفتن این مورد را نداشته و بارها و بارها از گزینه‌های چون نکونام برای این مسابقات گفته، شما چطور به خود اجازه می‌دهی از آینده صحبت کنی؟ چطور با سر بالا صحبت می‌کنی مستر؟ با کدام نتیجه؟ با کدام دستاورد؟ با کدام عملکرد؟ این هم از قطر 2022، حذف شدیم و تمام و شما باز وعده آینده را دادی. مثل برزیل 2014، مثل استرالیا 2015، مثل روسیه 2018، مثل امارات 2019. خسته نباشید، تا همین‌جا هم با سختی تحمل کرده‌ایم مستر، وقت بازنشستگی است!

سقف آرزوهای ما کوتاه است

دنیای ما محدود به سه فرصت گلی است که سرمربی در نشست خبری از آن گفته، محدود به باخت حداقلی مقابل آرژانتین و اسپانیا و تساوی گرفتن از پرتغال. در دنیای ما صعود به یک هشتم عملیات غیرممکن است و پیروزی در جام جهانی کعبه آمال. ما را چه به مچ انداختن با بزرگان جهان، ازبکستان و سوریه را ببریم کافی است و حضور در نیمه نهایی جام ملت‌ها هم کار بزرگ‌مان محسوب می‌شود. حتی اگر در ساده‌ترین گروه ممکن هم باشیم حضور در یک هشتم رویای دست نیافتنی‌مان است، چرایش را از مهدی تاج و کارلوس کی‌روش جویا باشید.

در حسرت یک عذرخواهی ماندیم و ماندیم

نه بعد از فاجعه الریان و نه بعد از بازی با آمریکا. کی روش با عذرخواهی غریبه است. در دنیای او پیروزی‌ها به او تعلق دارند و شکست‌ها به دیگران. در دنیای او عذرخواهی تعریف نشده، دنیای او محدود به ردیف کردن کاستی‌ها و اطلاق واژه‌های عجیب و غریب به دیگران و ربط دادن شکست به  رسانه ها است. عذرخواهی انتظار عجیبی از اوست. کارلوس کی روش

تغییر سرمربی برای چه بود آقای تاج؟

دراگان اسکوچیچ در سخت‌ترین روزهای فوتبال ایران موفق شد تیم ملی ایران را به جام جهانی برساند. تیمی که با ویلموتس در آستانه اوت شدن از جام جهانی بود با حضور دراگان زودترین صعود خود به جام جهانی را رقم زد. آن روزها آن تیم را محصول زحمات کی روش نامیدند و بعد از مشخص شدن قرعه از رخ دادن فاجعه در قطر با اسکو گفتند. در نهایت هم با همکاری مشترک برخی بازیکنان و مدیرانی که در زمان سختی مشکل قبلی دارند و زمانی که تیم ملی به جام جهانی رسیده سلامت و قبراق هستند، موفق شدند کارلوس کی روش را به ایران برگردانند. اویی که در مسیر همین جام جهانی کلمبیا و مصر را اوت کرده بود باز هم به جام جهانی رسید.  با کی روش ایران مقابل انگلیس یک شکست سنگین را تجربه کرد و مقابل آمریکا هم باخت تا باز هم صعود به یک هشتم در حد رویا باشد. اگر قرار بر این عملکرد بود چرا اسکوچیچ رفت و چرا کی روش آمد؟ حال چه کسی جوابگو خواهد بود؟

خداحافظ CQ، امروز هم دیر است

امروز ماییم و یک شکست دیگر. شکستی که هضم آن با شما برای ما سخت‌تر است. عمر مربی‌گری شما مدت‌هاست که به پایان رسیده و چیزی برای اضافه کردن به این فوتبال ندارید. فوتبال ایران در جام جهانی نه نیازی به یکصد دقیقه دفاع کردن دارد، نه آن قدر از لحاظ بازیکن فقیر است که حضور در یک هشتم نهایی جام جهانی آرزوی دست نیافتنی‌اش باشد. یک سال تا جام ملت‌ها باقی مانده و بهترین فرصت برای تغییرات است، تغییراتی در کادر فنی و لیست بازیکنان. همین امروز هم برای تغییرات دیر است آقایان، اگر به دنبال شکستن طلسم قهرمانی در آسیا هستید هر چه زودتر دست به کار شوید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
کیروش اتوبوساش جلو انگلیس که پنچر بودن جلو آمریکا هم آب روغن قاطی کردن البته منظورم بازیکنا نیستا. قطعاً بازیکن چیزی که مربی میگه رو انجام میده ولی خدایی حیف این نسل طلایی بود که با کیروش باید ۱۰۰ دقیقه دفاع میکردن و به جام بعدیم اکثرشون دیگه نمیرسن وقتی به قصد مساوی میری تو زمین قطعاً یا ۶ تا میخوری یا ۱۰۰ دقیقه فشار رو بازیکناته حیفه طارمی بهترین گلزن پورتو که شده بود مدافع پشت ۱۸ واسه تاکتیک مسخره‌ی کیروش
کاربر سایت
04 شهریور 1402
از طرفی هوادارا هم باید یه مقدار ثبات داشته باشیم بعد از ۶ تایی که از انگلیس خوردیم همه حمله کردن به کیروش بعد که ولز رو زدیم یهو کیروش شد اسطوره واسه همه الانم باز همه فحشش میدیم اینو بعد ۹ سال باید بپذیریم که اگه امشب آمریکا رو هم میزدیم اگه هر اتفاقی هم بیوفته اینطور فوتبال اتوبوسی دفاعی در شان بازیکنا و تیم ایران نیست این آقای کیروش اگه نتیجه‌ای هم بگیره تماماً روی اشتباهات حریف اتفاقات حاشیه‌ایه بازی متمرکزه برای گل زدن و هیچ هدفی برای بازی تیمی و ترکیبی بعد از خط دفاعی نداره و چنین بردی با هر نتیجه‌ای جون هوادار رو به لبش میرسونه ایشان به درد تیم ملی نمیخوره اینو ثابت کرده و صعودم میکردیم چیزی از رزومه‌ش تو این سالها کم نمیکنه کارلوس کیروش سفر خوش بای بای✋
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هر وقت در بازی برنده شدیم فشارمان ۲۱ به مرگ رسید بازی با ولز شانسی بردیم و آن هم در دقایق پایانی ، من فکر می کنم نصف قرار داد کی روش گیر آن اشخاصی می آید که این مرد خودخواه با خود قهر لجباز با شعور کم می آورند باید کی روش مستقیم از فطر وارد زادگاهش شود فقط این بازیکنان مظلوم که با جان و دل بازی کردند که در جام دیگر آیا هستند یا خیر ! و مردم همیشه وفادار که اینقدر دعا و فشار تحمل کردند من علت شکست فدراسیون و کی روش می دانم و خدا از چنین اشخاصی نخواهد گذشت مردم ایران هیچ شادی ندارند دلشان به این بازی خوش بود که به فنا رفت کی روش و فدراسیون خدا شما را لعنت کند که مردم و بازیکنان را سوزاندید
کاربر سایت
04 شهریور 1402
روشن شدن چرایی بر کناری اسکوچیچ و جذب کیروش شکست خورده در مصر و کلمبیا از واجبات است ،کیروشی که بزرگترین شکست تاریخ کلمبیا و ناکامی مصر در دو رویداد جام جهانی و جام ملتهای افریقا را به ارمغان آورد و همچنین بدترین شکست تیم ایران در تاریخ جام جهانی!!!!!!!!
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هرچه راکشت کردیم درجام جهانی دروکردیم.امان از بیخردی وجهالت مسئولین.امان امان امان
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...