خشم تن هاخ بعد از شکست تلخ: ما هوادارانمان را ناامید کردیم!

اریک تن هاخ در شب شکست تیم منچستریونایتد مقابل سویا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا، به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.
کدخبر (169272) | 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 06:46
0 94
خشم تن هاخ بعد از شکست تلخ: ما هوادارانمان را ناامید کردیم!
اریک تن هاخ در شب شکست تیم منچستریونایتد مقابل سویا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا، به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا دو تیم منچستریونایتد و سویا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر سویا به پایان رسید. یوسف النصیری در دقایق ۸ و ۸۱ و لوئیک باده در دقیقه ۴۷ برای سویا گلزنی کردند تا منچستریونایتد با این شکست از لیگ اروپا کنار برود. در دقیقه ۴۱ هم لوکاس اوکامپوس برای سویا گلزنی کرد اما گل این بازیکن با VAR مردود اعلام شد. ببینید: خلاصه بازی سویا ۳ منچستریونایتد ۰ – لیگ اروپا سویا در بازی رفت به تساوی ۲ بر ۲ رسیده بود و با پیروزی ۳ بر صفر در بازی برگشت موفق شد به دور بعدی لیگ اروپا صعود کند. در بازی برگشت، مگوایر، کاپیتان شیاطین سرخ و دخئا سنگربان این تیم، با اشتباهات سریالی نقش زیادی در رقم خوردن این نتیجه داشتند. اریک تن هاخ در کنفرانس خبری بعد از این دیدار گفت:

من باید اذعان کنم که مبارزه نکردن بایکنانم دلیل این شکست است. این نحوه بازی ما غیر قابل قبول است. ما در گذشته نشان دادیم که می‌توانیم به سرعت ایرادات خود را رفع کنیم. این کار را بارها در این فصل انجام داده‌ایم. وقتی شکست می‌خورید، باید با آن کنار بیایید و به آینده فکر کنید. امشب به اندازه کافی خوب نبودیم و این کاملا واضح بود. ما با استانداردهایی که از تیم منچستریونایتد انتظار دارید مطابقت نداشتیم. ما هوادارانمان را ناامید کردیم. اگر می خواهید جام ها را به دست آورید باید شخصیت تیمی بالایی داشته باشید.
سرمربی هلندی یونایتد با دفاع از داوید دخئا بعد از این دیدار گفت:
او بیشترین کلین شیت را در لیگ برتر دارد و این نشان می دهد که او دروازه بان بسیار توانمندی است.
بازیکنان یونایتد باید به سرعت این دیدار را به دست فراموشی بسپارند چون آنها در نیمه نهایی جام حذفی مقابل برایتون روز یکشنبه در ومبلی به میدان خواهند رفت. لیساندرو مارتینس و رافائل واران مصدوم‌اند و قطعا این دیدار را از دست خواهند داد. سویا در مجموع جام یوفا و لیگ اروپا شش بار قهرمان شده است و به خوبی راه قهرمانی در این رقابت‌ها را می‌داند. این تیم برای صعود به دیدار نهایی باید برابر یوونتوس قرار بگیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...