خشم دانا وایت از تصمیم مراب دوالیشویلی؛ چرا وارد ام ام ای شدی؟

تصمیم عجیب مراب دوالیشویلی، موافقان و مخالفان خودش را داشته و یکی از مخالفان سرسخت او، دانا وایت است.
کدخبر (225316) | 09 شهریور 1402 | ساعت 08:14
0 225
خشم دانا وایت از تصمیم مراب دوالیشویلی؛ چرا وارد ام ام ای شدی؟
تصمیم عجیب مراب دوالیشویلی، موافقان و مخالفان خودش را داشته و یکی از مخالفان سرسخت او، دانا وایت است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شاید چندان بی‌راه نباشد اگر بگوییم در حال حاضر، پر ترافیک‌ترین و سنگین‌ترین کورس قهرمانی در بین دسته‌های وزنی در سازمان UFC متعلق به دسته وزنی خروس وزن (61 کیلوگرم) است. حالا با قهرمان شدن شان اوملی، از این هم جذاب‌تر شده است و صحبت‌های زیادی درمورد حریف بعدی او در بین هواداران ام ام ای می‌شود. یکی از گزینه‌های جدی و منطقی، مراب دوالیشویلی است که 9 پیروزی متوالی دارد و در جدول بهترین مبارزان خروس وزن، پشت سر قهرمان سابق یعنی آلجامین استرلینگ، در جایگاه دوم قرار دارد و خیلی‌ها از او به عنوان حریف آینده منطقی و به حقشان اومالی یاد می‌کنند.

رفاقت دوالیشویلی و استرلینگ

پس از شکست دادن و تحقیر پیتر یان توسط دوالیشویلی، همه معتقد بر این بودند که او لایق مبارزه با قهرمان سابق (استرلینگ) است اما او بارها در صحبت های خود به رفاقتش با استرلینگ اشاره کرده است و گفته است که با او مبارزه نمی‌کند و رفاقتش با استرلینگ در حدی مهم است که به خودش اجازه نمی‌دهد هیچوقت با او وارد هشت ضلعی شود. ازطرفی استرلینگ نیز گفته بود که مبارزه با اومالی به احتمال 99 درصد آخرین مبارزه او در خروس وزن خواهد بود و پس از آن به وزن بالاتر خواهد رفت تا فرصت قهرمانی را به رفیقش دوالیشویلی بدهد. اما پس از شکست استرلینگ توسط اومالی در رویداد UFC 292 تمام معادلات بهم ریخته است و استرلینگ خواهان برگزاری مبارزه دوم و گرفتن انتقام از اومالی است. شاید تعجب‌برانگیز باشد اما دوالیشویلی نیز ترجیح می‌دهد که مبارزه دوم بین اومالی و استرلینگ برگزار شود جای اینکه خودش فرصت مبارزه برای قهرمانی را بدست آورد!

خشم دانا وایت از تصمیم مراب دوالیشویلی؛ چرا وارد ام ام ای شدی؟داناعصبانیت دانا وایت از دوالیشویلی

این تصمیم مراب، موافقان و مخالفان خودش را دارد که یکی از مخالفان سرسخت او، دانا وایت، مدیر اجرایی سازمان UFC است:
هر کسی که در این سالن کنفرانس حضور داره و هرکسی که این ویدیو رو تماشا خواهد کرد، میدونه که من چه احساسی نسبت به این تصمیم مزخرف دارم. ازش متنفرم. سؤالم اینه که چرا اصلا وارد رشته ام ام ای شدی وقتی که چنین طرز فکری داری؟ همش میگی مبارزه قهرمانی رو نمیخوام. میگی من و استرلینگ رفیقیم. فلانیم و بهمانیم. اینجا بحث رفاقت نیست. اینجا ما به دنبال این هستیم که ببینیم چه کسی بهترین مبارز هست. اگر تو به این موضوع اهمیت نمیدی و رفاقت واسه تو مهم ترین مسئله هست، این سازمان واسه تو مناسب نیست. بهتره بری یه جای دیگه. سازمان هایی هستند که اصلا اهمیت نمیدن مبارزانشون چه تصمیماتی می‌گیرن و چیکار می‌کنن.
نظر شما چیست؟ آیا رفاقت و حرفه‌ای بودن 2 مسئله جدا از هم هستند؟ آیا مبارزه کردن با رفیق کار اشتباهی است؟ اگر شما جای مراب بودید چه تصمیمی می‌گرفتید؟ آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...