خط و نشان ستاره انگلیس برای امباپه!

مدافع تیم فوتبال انگلیس ضمن خط و نشان کشیدن برای امباپه تاکید کرده فرش قرمزی برای او پهن نخواهد کرد.
کدخبر (107807) | 17 آذر 1401 | ساعت 07:05
0 82
خط و نشان ستاره انگلیس برای امباپه!
مدافع تیم فوتبال انگلیس ضمن خط و نشان کشیدن برای امباپه تاکید کرده فرش قرمزی برای او پهن نخواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، در حالی تیم‌های ملی انگلیس و فرانسه شنبه شب و در دیدار حساس مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم می‌روند، که «کایل واکر» مدافع راست سه‌شیر که مأمور مهار کلیلیان امباپه، مهاجم خروس‌هاست، گفته برای این چالش آماده است.

مدافع کناری تیم منچسترسیتی که سابقه رویارویی چهار باره با مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان را دارد، در کنفرانس خبری پیش از بازی انگلیس و فرانسه گفت: ما به اینکه امباپه بازیکن خوبی است و در شرایط خوبی هم قرار دارد، احترام می‌گذاریم اما این بازی انگلیس در مقابل امباپه نیست؛ بلکه انگلیس باید مقابل فرانسه قرار بگیرد و من قصد این را ندارم که برای امباپه فرش قرمز پهن کنم و اجازه بدهم برود و گلزنی کند.

واکر ۳۲ ساله ادامه داد: من نماینده کشورم در یک‌چهارم نهایی جام جهانی هستم و این واقعاً بازی مرگ و زندگی است. اگر بازی را ببازیم باید به خانه بازگردیم. او در مسیر من برای کسب قهرمانی در جام جهانی برای کشورم، قرار نخواهد گرفت. من می‌دانم برای مهار او باید چه کاری انجام دهم. ممکن است حرف‌زدن، راحت‌تر از عمل‌کردن به نظر برسد اما من خودم را دست‌کم نمی‌گیرم. من در مقابل بسیاری از بازیکنان بزرگ بازی کرده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: من باید مراقب او باشم و به او احترام بگذارم، اما نه بیش از حد چراکه او در مقابل انگلیس بازی می‌کند و ما هم می‌توانیم برای آن‌ها مشکل‌ساز باشیم. من چند بار در مقابل او بازی کرده‌ام. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و اگر بهترین بازیکن دنیا نباشد، یکی از بهترین‌ها است.

برنده دیدار فرانسه و انگلیس، باید به مصاف تیم پیروز دیدار مراکش و پرتغال برود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...