خلاصه بازی پرسپولیس 2 - صنعت نفت آبادان 0 + ویدیو

شاگردان یحیی گل‌محمدی با ارائه بازی هوشمندانه، حریف خود را مغلوب کردند.
کدخبر (63714) | 09 شهریور 1401 | ساعت 17:14
0 252
خلاصه بازی پرسپولیس 2 - صنعت نفت آبادان 0 + ویدیو
شاگردان یحیی گل‌محمدی با ارائه بازی هوشمندانه، حریف خود را مغلوب کردند.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس در دومین دیدار خانگی خود با تنها یک تغییر در ترکیب نسبت به دیدار گذشته و حضور مرتضی پورعلی‌گنجی به جای فرشاد فرجی، به مصاف حریف خود رفت و با دو گل صنعت نفت آبادان را  را شکست داد.

بازیکنان پرسپولیس، بازی را هجومی آغاز کردند و بارها با حرکات ترکیبی و انفرادی به دروازه حریف نزدیک شدند در به ثمر رساندن موقعیت‌ها توفیقی نداشتند. از جمله این موقعیت‌ها، می‌توان به ارسال کم ارتفاع دانیال اسماعیلی‌فر اشاره کرد که به ضربه بغل پای یورگن لوکادیا ختم شد اما توپ با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه نفت آبادان به بیرون رفت.

در ادامه روی یک موقعیت دیگر در دقیقه ۲۶، یورگن لوکادیا با پاسی خوب امید عالیشاه را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد که ضربه سنگین کاپیتان پرسپولیس با اختلافی نسبتا کم از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

تنها چند ثانیه پس از این موقعیت و در دقیقه ۲۷، یورگن لوکادیا روی پاس عرضی علی نعمتی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با چرخشی دیدنی و ضربه‌ای آرام و فنی با پای چپ، توانست قفل دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند و پرسپولیس را به گل اول برساند. 

پس از این، نفت آبادان روی چند شوت از راه دور سعی در تهدید دروازه پرسپولیس داشت که هیچ‌کدام از آن‌ها راه به جایی نبرد. در دقیقه ۴۴، موقعیت خطرناکی برای شاگردان رضا پرکاس به دست آمد؛ گئورگی گولسیانی روی یک بی‌دقتی توپ را تقدیم عباس بوعذار کرد و ضربه سنگین این بازیکن با رشادت و فوق‌واکنش علیرضا بیرانوند دفع شد؛ در ریباند هم امیرحسین فرهادی با یک ضربه بی‌دقت برابر دروازه نسبتا خالی پرسپولیس، توپ را به آسمان کوبید.

این پایان نیمه اول نبود و در دومین دقیقه از اوقات تلف شده، امید عالیشاه روی پاس عمقی و زیبای سروش رفیعی در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد اما ضربه چیپ عالیشاه توسط دروازه‌بان نفت آبادان دفع شد.

در اوایل نیمه دوم، این نفت آبادان بود که با تغییرات تاکتیکی و انجام سه تعویض،‌نبض بازی را در دست گرفت و چند موقعیت نسبتا خطرناک هم روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد اما تعویض‌های هوشمندانه یحیی گل‌محمدی در دقیقه ۷۵ و حضور محمد عمری، حامد پاکدل و سینا اسدبیگی به جای سروش رفیعی، یورگن لوکادیا و مهدی ترابی یک بار دیگر ورق را به سود سرخ‌پوشان برگرداند و عمری و حامد پاکدل با فشار زیاد روی خط دفاعی صنعت نفت آبادان، موقعیت‌های متعدد را ایجاد کردند؛ از جمله‌آن‌ها می‌توان به دو شوت زیبای محمد عمری از پشت محوطه جریمه که با اختلاف کم به بیرون رفت اشاره کرد.

این اما پایان کار نبود و در دقیقه ۸۱، امید عالیشاه با یک ضربه ایستگاهی، ارسالی دقیق روی دروازه صنعت نفت آبادان داشت و دانیال اسماعیلی‌فر گل دوم پرسپولیس را به گل دوم رسید.

شاگردان گل‌محمدی در ادامه باز هم موقعیت‌هایی نظیر حرکت انفرادی و در عرض حامد پاکدل که به شوت زمینی و خطرناک این بازیکن ختم شد نیز داشتند اما بازی با همان نتیجه ۲-۰ به پایان رسید تا پرسپولیس با توجه به شکست سپاهان در دیدار برابر فولاد خوزستان، صدرنشین مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته چهارم با ۸ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به فولاد لقب گیرند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...