خود آنسو فاتی خواهان شماره 10 بارسلونا بود

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به تمجید از شخصیت آنسو فاتی، ستاره جوان این تیم پرداخته است.
کدخبر (4756) | 07 مهر 1400 | ساعت 18:19
0 100
خود آنسو فاتی خواهان شماره 10 بارسلونا بود
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به تمجید از شخصیت آنسو فاتی، ستاره جوان این تیم پرداخته است.

به گزارش سرخ نیوز؛ آنسو فاتی بعد از سپری کردن دوره طولانی مدت مصدومیت و دوری 10 ماهه از میادین، ابتدای هفته بازگشت خود به ترکیب بارسلونا را با گلزنی مقابل لوانته جشن گرفت. حالا خوان لاپورتا مدعی شد خود آنسو فاتی خواهان پوشیدن شماره 10 متعلق به لیونل مسی بوده، اما برای انجام این کار از بازیکنان باتجربه بارسلونا اجازه گرفته است.

خوان لاپورتا گفت: "آنسو فاتی نشانه ای از اشتیاق و امید در بارسلونا است. من رفتار این بازیکن هنگام بازگشت به میادین را دوست داشتم، زیرا او از کادر پزشکی و خانواده خود قدردانی کرد. دیدن درخشش بازیکنی که دوران بدی را سپری کرده و قدردان افرادی هستند است که از آنها مراقبت کرده اند، برای من بسیار خوشحال کننده است.

هیچ کس در زندگی بی اشتباه نیست، اما کادر پزشکی بارسا عملکرد سطح بالایی دارد و آنها افراد بسیار مسئولیت پذیر از نظر حرفه ای و شخصی هستند. بازگشت آنسو فاتی پس از مصدومیت و به ثمر رساندن آن گل زیبا باعث ایجاد غلیان احساسات برای همه کاتالان ها شد.

آنسو شخصیت خاصی دارد و ما کم کم با او آشنا می شویم. خود آنسو فاتی علاقمند به پوشیدن لباس شماره 10 بود، اما برای این کار از کاپیتان های بارسلونا اجازه گرفت. او گلزنی تاثیرگذار و البته شخصیتی متواضع است."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...