خوشحالی ژاوی از درخشش دو ستاره بارسلونا در ال کلاسیکو

سرمربی بارسلونا به پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید در دیداری دوستانه در تور پیش‌فصل آمریکا واکنش نشان داد.
کدخبر (213964) | 08 مرداد 1402 | ساعت 07:23
0 99
خوشحالی ژاوی از درخشش دو ستاره بارسلونا در ال کلاسیکو
سرمربی بارسلونا به پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید در دیداری دوستانه در تور پیش‌فصل آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال رئال مادرید بامداد امروز در دیداری دوستانه از تور پیش فصل آمریکا یک شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ در دیداری موسوم به ال کلاسیکو، به مصاف بارسلونا رفت. این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر رئال مادرید مقابل بارسلونا به پایان رسید.

بر همین اساس ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از این دیدار گفت: ما می‌دانیم که اوضاع برای ما در رسانه‌ها چگونه پیش می‌رود. یک روز فاجعه هستیم و یک روز بهترین باشگاه جهان! به هر حال ما در این بازی لحظات خوبی داشتیم اما باید بهتر باشیم. ما نتیجه خوبی در این بازی به دست آوردیم اما نتیجه اولویت دوم ما است. ما به کارمان ادامه خواهیم داد.
سرمربی بارسلونا همچنین درباره آینده حرفه‌ای بال فرانسوی‌اش که در این بازی روی یک کار تمرین شده در دقیقه 15 قفل دروازه رئال مادرید را گشود، خاطرنشان کرد: عثمان دمبله بازیکن بارسلونا یک نمایش خوب دیگر داشت و توانست گل نخست را به ثمر رساند. او در برنامه ما برای فصل بعد قرار دارد. به نظرم که دمبله در بارسلونا خوشحال است و می‌خواهد در تیم بماند. او اگر پیشنهاد خوبی داشت قطعا به من می‌گفت. دمبله کاملا در این تیم جا افتاده است. او یک بازیکن متفاوت و جزیی از خانواده بارسلونا است. وی در ادامه به تمجید از هافبک 20 ساله‌اش پرداخت که در این بازی گل دوم بارسا را با شوتی زیبا به ثمر رساند، اظهار داشت: فرمین لوپس قرار نیست به طور قرضی از جمع ما جدا شود. او این فصل کنار ما خواهد بود. فرمین در پیش‌فصل خیلی خوب تمرین کرده و فکر می‌کنم او می‌تواند در طول فصل به ما کمک کند. ژاوی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم ترکیب تیم را پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی تقویت کنیم چون به انجام این کار نیاز داریم و متئو آلمانی (مدیر ورزشی بارسا) و خوان لاپورتا (رئیس باشگاه) هم به این موضوع واقف هستند. با وجود اینکه نتیجه‌ای که مقابل رئال مادرید کسب کردیم، فوق‌العاده بود، ما نیاز به تقویت بیشتر تیم داریم. سرمربی بارسلونا در پایان درباره عملکرد خرید جدیدش که در پست هافبک دفاعی نمایش خوبی از خود مقابل رئال مادرید به نمایش گذاشت، گفت: اوریول رومئو خرید فوق‌العاده‌ای است. او در زمین همانند یک رهبر است و در دوئل‌ها برنده می‌شود. بارسلونا در بازی دوستانه بعدی خود ساعت 6:30 صبح روز چهارشنبه به وقت تهران به مصاف میلان خواهد رفت و پس از آن باید خود را برای دیدار با تاتنهام در جام خوان گامپر آماده کند. آخرین اخبار فوتبال خارج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...