داداش زاده:مدیران ناکارآمد قبلی بدهی‌ زیادی روی دست پرسپولیس گذاشتند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مدیران ناکارآمد سابق باید بازخواست شوند و مشخص شود این پول‌ها چگونه هزینه شده و کجا رفته‌ است؟
کدخبر (19473) | 12 دی 1400 | ساعت 10:32
0 92
داداش زاده:مدیران ناکارآمد قبلی بدهی‌ زیادی روی دست پرسپولیس گذاشتند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مدیران ناکارآمد سابق باید بازخواست شوند و مشخص شود این پول‌ها چگونه هزینه شده و کجا رفته‌ است؟

به گزارش سرخ نیوز، بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: در این بازی مهم‌ترین چیز کسب ۳ امتیاز مقابل تیم خیلی خوب و با امکانات سپاهان بود که حاصل شد. پیش از بازی شیطنت‌هایی در فضای مجازی انجام گرفت تا با حاشیه‌سازی جَو این دیدار را خراب کنند، اما کادرفنی و بازیکنان باهوش عمل کردند و توانستیم پیروز مسابقه باشیم.   وی درباره عملکرد خوب خط دفاع پرسپولیس در بازی‌های اخیر گفت: سید جلال در دفاع پرسپولیس یک وزنه و یکی از بهترین‌های تیم است. پرسپولیس هنوز آن تیمی که انتظار داریم نشده، اما به مراتب به فرم خوب خود خواهد رسید و با مشخص شدن مدیر عامل به انسجام بهتری هم خواهد رسید.   *مدیران ناکارآمد قبلی بدهی‌ زیادی روی دست پرسپولیس گذاشتند پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حُسن بزرگ پرسپولیس در این دیدار صرف فعل خواستن و عطش برای پیروزی بود که در بین تمام بازیکنان، کادر فنی و حتی تدارکات و تیم پزشکی هم دیده می‌شد. سرخپوشان در این بازی خیلی خوب دویدند و محکم و مقتدرانه بازی کردند، اما هنوز مانند سال‌های قبل نیستیم، هرچند مهم ۳ امتیاز بود که کسب شد. داداش‌زاده در رابطه با خطر حذف از آسیا و مشکلات پنجره نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: این مسائل حاشیه‌ای آرامش را از تیم می‌گیرد، از رئیس جمهور محترم می‌خواهم به این مسائل ورود کنند، زیرا پرسپولیس تیم دولت است و پول بیت المال در آن خرج می‌شود. مدیران ناکارآمد سابق باید بازخواست شوند و مشخص شود این پول‌ها چگونه هزینه شده و کجا رفته‌ است؟ مدیران ناکارآمد قبلی بدهی‌های زیادی روی دست پرسپولیس گذاشتند و این بدهی‌ها باعث بحران برای تیم و نگرانی هواداران شده است. *نتایج داخل زمین رقم بخورد، قهرمان می‌شویم وی در خصوص تقابل پرسپولیس و تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: تمام بازی‌ها سخت و مشکل هستند و نباید هیچ کدام از حریفان را دست کم بگیریم و باید در هر بازی برای پیروزی وارد زمین شویم. تراکتور یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران و در حال حاضر در لیگ برتر است، برای باقی ماندن در کورس قهرمانی باید ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. بهزاد داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگر نتایج در داخل زمین چمن رقم بخورد و دست‌های پشت پرده در آن‌ها دخالت نداشته باشند پرسپولیس می‌تواند مجدداً قهرمان شود. امسال سال بسیار سختی برای ماست و دیدیم که اتفاقات عجیب زیادی افتاد. اگر پرسپولیس را به حاشیه نبرند، مشکلات حل شوند و به آرامش برسیم و همچنین یک مدافع راست، یک هافبک و یک مهاجم خوب جذب کنیم قطعاً می‌توانیم به قهرمانی ششم برسیم. نباید اجازه دهیم اختلافی بین مدیر، کادر فنی، بازیکنان و هواداران پیش بیاید و به حاشیه برویم، اگر خواسته‌های سرمربی برطرف شود می‌توانیم به موفقیت‌های گذشته برسیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...