داستان مشترک دنی آلوز و اشرف حکیمی ؛ زنانی که شکایت نمی کنند!

اشرف حکیمی ستاره مراکشی پاری سن ژرمن نیز به جنجال های مشابهی با دنی آلوز دچار شده است.
کدخبر (150791) | 13 اسفند 1401 | ساعت 21:44
0 193
داستان مشترک دنی آلوز و اشرف حکیمی ؛ زنانی که شکایت نمی کنند!
اشرف حکیمی ستاره مراکشی پاری سن ژرمن نیز به جنجال های مشابهی با دنی آلوز دچار شده است.

به گزارش سرخ نیوز، پس از دنی آلوز حالا نوبت به اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن رسیده تا با اتهامی مشابه به ستاره برزیلی، درگیر یک پرونده جنجالی شود. حکیمی به اتهام تجاوز به یک زن 24 ساله فرانسوی توسط سیستم قضایی فرانسه تحت بازجویی قرار گرفته است. این در حالی است که در یک ماه گذشته پرونده دنی آلوز که او هم سابقه بازی در تیم پاریسی را دارد، فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته و حالا به نظر می‌رسد ستاره سابق تیم ملی برزیلی که متهم به تجاوز جنسی به یک زن جوان در یک کلوپ شبانه در بارسلون در 30 دسامبر 2022 است، باید دوران مجازات خود را در زندان سپری کند. داستان مشترک دنی آلوز و اشرف حکیمی ؛ زنانی که شکایت نمی کنند!

ماجرای تجاوز اشرف حکیمی

خبر تجاوز به عنف اشرف حکیمی که روز جمعه به طور رسمی از سوی دادستانی نانتر اعلام شد، طی 24 ساعت گذشته به تیتر اصلی اخبار فرانسه تبدیل شده است. اشرف حکیمی که همسر هیبا ابوک بازیگر زن مراکشی است، روز 16 ژانویه در پاریس این عمل مجرمانه را انجام داده و به واسطه آن اکنون تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است. روایت زن جوان مورد تجاوز حاکی از آن است که او مدتی در اینستاگرام با اشرف حکیمی صحبت می‌کرده تا اینکه یک روز داوطلبانه به خانه این بازیکن فوتبال رفته و این گونه رابطه آنها شکل گرفته است. داستان مشترک دنی آلوز و اشرف حکیمی ؛ زنانی که شکایت نمی کنند! این دختر جوان در بیانیه‌ای عنوان کرده:
من ماشینی را که او خواسته بود، گرفتم و به خانه او رفتم اما در خانه اوضاع از کنترل خارج شد و اتفاق بدی افتاد. با وجود این واقعیت که من بارها و بارها با او مخالفت کردم، با این حال او به من تجاوز کرد.
با این حال به گفته وکیل حکیمی، این اتهام از اساس بی پایه بوده و هیچ سندی علیه بازیکن مراکشی وجود ندارد. به گفته فانی کالین، این دختر تلاش دارد تا از حکیمی اخاذی کند. داستان مشترک دنی آلوز و اشرف حکیمی ؛ زنانی که شکایت نمی کنند! در همین راستا باشگاه پاری سن ژرمن نیز حمایت خود را از این بازیکن اعلام کرده است. در بیانیه این باشگاه فرانسوی آمده
باشگاه از بازیکن خود حمایت می‌کند و قاطعانه اتهامات را رد کرده و به عدالت اعتماد دارد.
در همین حال در حالی که شایعات بالقوه‌ای در مورد جدایی هیبا ابوک از اشرف حکیمی بر سر زبان‌ها افتاده، همچنان اظهار نظری نداشته و ترجیح داده سکوت کند. تنها کاری که او انجام داده، حذف عکس‌های خودش و همسرش از اینستاگرام است. داستان مشترک دنی آلوز و اشرف حکیمی ؛ زنانی که شکایت نمی کنند! اتهامات پیرامون اشرف حکیمی در یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسپانیایی مورد تحلیل قرار گرفته است؛ جایی که آنها این پرونده را با مورد دنی آلوز مقایسه کرده و آنها را مشابه هم می‌دانند. با این حال دیوید آلمن، گزارشگر جنایی با توجه به تشابهات آشکار بین این دو اتهام، این موضوع را عمیقاً مورد بحث قرار داده و می‌گوید:
البته تفاوت‌های زیادی بین این پرونده و پرونده دنی آلوز وجود دارد. اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفاوت این است که دختری که به کلانتری می‌رود واقعیت‌ها را می‌گوید اما نمی‌خواهد آن را گزارش کند. نمی‌دانم چرا او نمی‌خواهد آن را گزارش کند، او حقایق را بیان می‌کند، اما نمی‌خواهد شکایتی را رسمی کند. اما اگر زن جوان شکایتی نکرده است، چرا اشرف متهم است؟ دلیل اینکه قربانی ادعایی شکایت رسمی نکرده، می‌تواند به دلیل ترس از متهم شدن خودش به اظهارات غیرواقعی و تهمت ناروا باشد.
درباره حواشی اخیر اشرف حکیمی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...