داستان ملاقات اول راندا روزی و رئیس UFC / تنها یک مبارزه، دانا وایت را قانع کرد!

راندا روزی توانست تنها در یک مبارزه کوتاه، دانا وایت را تحت تاثیر عملکردش قرار دهد.
کدخبر (173685) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:29
0 189
داستان ملاقات اول راندا روزی و رئیس UFC / تنها یک مبارزه، دانا وایت را قانع کرد!
راندا روزی توانست تنها در یک مبارزه کوتاه، دانا وایت را تحت تاثیر عملکردش قرار دهد.

به گزارش سرخ نیوز، هرگاه در UFC در رابطه با زنان صحبت می‌شود، نام راندا روزی به چشم می‌خورد. او پس از رسیدن به مدال برنز در المپیک، جایگاه خودش را در دنیای MMA تثبیت کرد و پس از آن با دانا وایت رییس UFC ملاقات کرد. پس از این ماجراجویی، او وارد دنیای کشتی گیری شد و هم اکنون در WWE رقابت می‌کند. او به اولین زن مبارزی تبدیل شد که هم در UFC PPV و هم در WWE PPV حضور پیدا کرده است. راندا روزی در کتاب زندگی نامه اش «مبارزه من / مبارزه تو»، توضیح داد که او چطور در طول ماجراجویی خود در نهایت موفق شد تا در UFC موفق ترین سازمان MMA مبارزه کند. او در Strikeforce عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و این موضوع توجه دانا وایت را جلب کرد و به او پیشنهاد بهتری داد. داستان ملاقات اول راندا روزی و رئیس UFC / تنها یک مبارزه، دانا وایت را قانع کرد!

اولین ملاقات راندا روزی با دانا وایت

راندا روزی در پنجمین مبارزه حرفه ای خود در MMA باید با سارا کافمن مبارزه می‌کرد. او در این مبارزه شرایط خوبی نداشت و از درد عضلات شانه خود رنج می‌برد. با این حال روزی به توانایی ها و قابلیت های خودش اعتماد کرد و با وجود مصدومیت خود این مبارزه را انجام داد. او با وجود تمام مشکلاتش تمام تلاش خود را کرد و کنترل مبارزه را به دست گرفت. او در این رابطه اظهار کرد:
من مبارزه را با سه مشت محکم شروع کردم و دردم را فراموش کردم. او برای دفاع در برابر ضربه اول من به دیوار قفس تکیه کرد. من هم سریعا به او حمله کردم و او را روی زمین انداختم و او دقیقا همان واکنشی را از خودش نشان داد که من به آن نیاز داشتم و درست به سمت من چرخید. او سعی کرد که خودش را از دستان من نجات اما من دست او را محکم گرفته بودم. او در ثانیه پنجاه و چهارم تسلیم شد و جمعیت حاضر در ورزشگاه بسیار هیجان زده شدند. وقتی که کمی دقت کردم متوجه شدم که دانا وایت در ردیف اول نشسته و من را تماشا می‌کند.
این اولین باری بود که دانا وایت مبارزه راندا روزی را تماشا می‌کرد. دانا وایت سریعا با راندا روزی صحبت کرد و او را به UFC دعوت کرد.

راندا روزی، اولین مبارز زن در UFC

دانا وایت پس از مبارزه، راندا روزی را به یک رستوران مجلل به نام «Mr. Chow» دعوت کرد. روزی بسیار از این موضوع خوشحال بود که رییس کل UFC او را به چنین رستورانی دعوت کرده و همین موضوع برای او یک موفقیت بزرگ به شمار می‌آمد؛ با این حال دانا وایت سورپرایز بزرگی برای او داشت. داستان ملاقات اول راندا روزی و رئیس UFC / تنها یک مبارزه، دانا وایت را قانع کرد! آن ها در رستوران شام را همراه یکدیگر صرف کردند و در همین حین، دانا وایت علت دعوت راندا روزی را به رستوران Mr. Chow به او توضیح داد. دانا وایت به او توضیح داد که دقیقا یک سال پیش و دقیقا در همین رستوران اعلام کرده بود که زنان به هیچ عنوان نمی‌توانند در UFC مبارزه کنند؛ با این حال او به راندا روزی گفت که او به اولین مبارز زن در UFC تبدیل خواهد شد. قهرمان سابق دسته خروس وزن موفق شد تا 6 بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و عملکرد خیره کننده ای را از خودش در UFC به نمایش بگذارد. او راه را برای بسیاری از مبارزان زن در UFC باز کرد و هم اکنون به یکی از فوق ستاره های WWE تبدیل شده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...