داستان های مازیار، پژمان و پرسپولیس؛ این بار اول نیست!

مازیار زارع و پژمان نوری بار دیگر ترجیح دادند مقابل پرسپولیس قرار بگیرند!
کدخبر (54154) 12 مرداد 1401 | ساعت 15:30
0 179
مازیار زارع و پژمان نوری بار دیگر ترجیح دادند مقابل پرسپولیس قرار بگیرند!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مدیران باشگاه ملوان حتی بعد از عذرخواهی رسمی پرسپولیس نیز حاضر به برگزاری دیدار دوستانه مقابل سرخپوشان پایتخت نشدند تا جنجال های قدیمی مازیار زارع و پژمان نوری در ذهن هواداران تداعی شود. پرده اول- جنجال های زارع از انزلی تا تهران درگیری مازیار زارع با پرسپولیسی ها سابقه طولانی دارد؛ چه زمانی که خودش در این تیم حضور داشت و مقابل درب ورزشگاه درفشی فر با هواداران درگیر شد، چه بعد از جدایی که پیراهن ملوان را پوشید و هربار در تقابل با تیم سرخپوش پایتخت، جنجالی جدید به پا کرد. زارع که اتفاقا بعد از ترک پرسپولیس موفق شد به این‌ تیم گل بزند، با شادی ویژه بعد از گلزنی خود، حسابی روی اعصاب هواداران رژه رفت؛ اما جنجالی ترین تقابل زارع با سرخ ها در شرایطی ویژه رقم خورد.

حضور مازیار زارع مقابل پرسپولیس با لباس دروازه بانی

بهمن ۱۳۹۳ پرسپولیسِ حمید درخشان با یک گل از ملوانِ فیروز کریمی عقب بود؛ در دقایق انتهایی بازی، داور یک پنالتی برای سرخپوشان پایتخت گرفت و ملوانی ها که هر سه تعویض شان را انجام داده بودند زارع را درون دروازه قرار دارند و این بازیکن هم پنالتی فرناندو گابریل را مهار کرد.
ویدئو؛ مهار پنالتی فرناندو گابریل توسط مازیار زارع فروردین ۱۳۹۵ وقتی بازی تیم های پرسپولیس و ملوان با تساوی یک بر یک دنبال می شد و سرخپوشان پایتخت در دقیقه ۹۴ گل برتری را به ثمر رساندند شادی بعد از گل محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده که در تقلید از شادی چند دقیقه قبل مازیار زارع بود به مذاق این بازیکن خوش نیامد و نزدیک بود درگیری سختی بین او و پرسپولیسی ها به وجود بیاید.

شادی بعد از گل مسلمان و احمد زاده و درگیری با مازیار زارع

پرده دوم- پژمان یاغی شد! پژمان نوری بعد از ۴ سال حضور در پرسپولیس و تجربه ۱۴۰ بازی و ۸ گل زده، ملوان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد و سپس راهی لیگ امارات شد و بار دیگر به ملوان پیوست. این هافبک-مدافع در اقدامی عجیب به استقلال پیوست اما هرگز نتوانست درخشش دوران حضورش در پرسپولیس را تجربه کند و به ملوان بازگشت. پرده سوم- بیانیه زشت، عذرخواهی زیبا گرچه بیانیه باشگاه پرسپولیس، جای توجیه نداشت اما سرخپوشان پایتخت، دقایقی بعد از انتشار این اطلاعیه با آگاهی از ناراحتی مردم انزلی صراحتا و رسما عذرخواهی کردند اما ملوان با مدریت پژمان نوری و سرمربیگری مازیار زارع پا در یک کفش داشت! پرده چهارم- استقبال از جنجال! گرچه همانطور که پیش تر اشاره کردیم بیانیه باشگاه پرسپوليس در خصوص بازی خداحافظی سیدجلال حسینی، قشنگ نبود اما اینکه ملوانی ها بعد از عذرخواهی رسمی هم کوتاه نیامدند زشت تر از اطلاعیه باشگاه سرخپوش پایتخت بود. حداقل به پاس سال ها زحمت سیدجلال برای ملوان و رابطه قلبی کاپیتان سرخ ها با این تیم و مردم انزلی شایسته بود که مدیران این باشگاه مقابل برگزاری بازی دوستانه مقاوت نمی کردند اما نوری و زارع ترجیح دادند اینگونه به استقبال جنجال های احتمالی فصل آتی بروند.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...