داستان همیشگی رضا شکاری

رضا شکاری مهاجم فصل گذشته گل گهر باردیگر در متن یک انتقال جنجالی قرار گرفته و شاید مجددا به واسطه این اتفاق تیتر اول مطبوعات شود.
کدخبر (197621) | 31 خرداد 1402 | ساعت 13:44
0 164
داستان همیشگی رضا شکاری
رضا شکاری مهاجم فصل گذشته گل گهر باردیگر در متن یک انتقال جنجالی قرار گرفته و شاید مجددا به واسطه این اتفاق تیتر اول مطبوعات شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رضا شکاری فصل خوبی را در گل گهر سپری کرد و حتی شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرد. گفته می شود او بازیکنی است که از همه تیمهای بالای جدول پیشنهاد دارد هرچند هیچکدام از باشگاه ها و خود این بازیکن به طور رسمی چیزی را اعلام نکرده اند. آنچه مشخص است اینکه سپاهان مشتری این بازیکن است و امروز این خبر منتشر شد که او با نایب قهرمان لیگ برتر قرارداد بسته است. این در حالی است که گل گهر مدعی است شکاری با این تیم قرارداد دارد و برای جدایی باید بند فسخ 300 هزاردلاری اش آزاد شود. اتفاقی که گل گهر می گوید رخ نداده ضمن اینکه آنها مدعی شدند که هیچ پیشنهاد رسمی هم به این باشگاه نرسیده است. داستان همیشگی رضا شکاری حواشی نقل و انتقالاتی تقریبا از زمانی نام شکاری در فوتبال ایران به عنوان یک استعداد جوان مطرح شد همراه این بازیکن بوده است. اولین بار او بدون فسخ قرارداد با ذوب آهن با روبین کازان روسیه قرارداد بست. در بازگشت از روسیه در حالی که تا پای قرارداد با پرسپولیس رفته بود ناگهان با تراکتور قرارداد بست. اینبار نیز به نظر می رسد ماجرای جدایی او از گل گهر و پیوستن احتمالی اش به سپاهان نیز می تواند یکی از اولین حواشی نقل و انتقالاتی این فصل باشد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...