دالیچ: بازی رده‌بندی به اندازه فینال اهمیت دارد

سرمربی تیم ملی کرواسی بازی در مرحله‌ رده‌بندی را به اندازه فینال رقابت های جام جهانی حائز اهمیت می‌داند.
کدخبر (112452) | 25 آذر 1401 | ساعت 13:30
0 71
دالیچ: بازی رده‌بندی به اندازه فینال اهمیت دارد
سرمربی تیم ملی کرواسی بازی در مرحله‌ رده‌بندی را به اندازه فینال رقابت های جام جهانی حائز اهمیت می‌داند.

به گزارش سرخ نیوز، فردا تیم ملی کرواسی در بازی رده‌بندی جام جهانی 2022 به مصاف مراکش خواهد رفت. کرواسی در نیمه نهایی برابر آرژانتین 3-0 شکست خورد و حالا باید برای کسب رتبه سومی با شگفتی ساز رقابت‌ها یعنی مراکش دیدار کند. کرواسی پیش از این در سال 1998 رتبه سومی و در جام جهانی 2018 رتبه دوم را کسب کرده است و در سوی مقابل مراکش با رسیدن به مرحله نیمه نهایی، بزرگترین موفقیت فوتبال خود و همچنین فوتبال آفریقا را کسب کرده است.

زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، در نشست خبری این بازی گفت: «مسابقه برای مقام سوم مثل یک فینال بزرگ برای ماست. این مبارزه برای رتبه سوم و برای کسب یک مدال است. می‌خواهیم سوم شویم و کاملا آماده این بازی حساس هستیم. بازی با مراکش یک چالش مهم برای ما محسوب می‌شود.»

دالیچ در مورد خداحافظی احتمالی لوکا مودریچ از بازی‌های ملی گفت: «تمرکز ما روی بازی برابر مراکش است و ما در این مورد صحبت نکرده‌ایم. من از صمیم قلب امیدوارم که مودریچ در تیم ملی بماند. اگر او خداحافظی کند، ضایعه بزرگ و دردناکی برای همه هواداران در سراسر جهان خواهد بود. لوکا در تمام این سال‌ها ثابت کرده که یک حرفه‌ای بزرگ است. مودریچ مانند یک فوتبالیست واقعی رفتار می‌کند. خداحافظی او برای من واقعا سخت خواهد بود، اما تصمیم گیری با خودش است و همه به تصمیمش احترام خواهند گذاشت. ما امیدواریم مودریچ به بازی برای تیم ملی ادامه دهد.»

دالیچ در مورد آینده خودش نیز گفت: «قرارداد من تا سال 2024 است و به ماجراجویی با تیم ملی ادامه خواهم داد. لیگ ملت‌ها و سپس مقدماتی یورو 2024 را پیش رو داریم و هدفم رساندن تیم به مرحله نهایی این بازی هاست.»

فینال بین آرژانتین و فرانسه: «فکر می‌کنم آرژانتین با لیونل مسی شانس بیشتری داشته باشد ولی بازی سخت و دشواری برای هر دو تیم خواهد بود. مسی بهترین بازیکن دنیاست و فوق العاده کار می‌کند. او حالا همان بازیکنی است که از او انتظار می‌رفت و چیز بیشتری در مورد او نمی‌توان گفت.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...