داورزنی: ژاپن با تیم اصلی می‌آید اما مصمم به قهرمانی در آسیا هستیم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: با چهار مربی خارجی برای دستیاری بهروز عطایی در تیم ملی صحبت کرده‌ اند اما آن ها بنا به دلایلی این پیشنهاد را نپذیرفتند.
کدخبر (216358) | 14 مرداد 1402 | ساعت 07:35
0 124
داورزنی: ژاپن با تیم اصلی می‌آید اما مصمم به قهرمانی در آسیا هستیم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: با چهار مربی خارجی برای دستیاری بهروز عطایی در تیم ملی صحبت کرده‌ اند اما آن ها بنا به دلایلی این پیشنهاد را نپذیرفتند.

به گزارش سرخ نیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد عملکرد تیم‌های پایه ایران در مسابقات جهانی و آسیایی اظهار داشت: سیاست فدراسیون والیبال، پشتوانه‌سازی برای تیم‌ ملی است که این کار به خوبی در حال انجام شدن است. آینده والیبال ایران، توسط جوانان ساخته خواهد شد. جوانان ایران در رده‌های سنی مختلف، حرف اول را در جهان می‌زنند. رئیس فدراسیون والیبال درباره تقویت کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: در جلسات مختلف، بررسی‌هایی انجام دادیم و قرار شد از برخی مربیان خوب دنیا به عنوان مشاور و کمک استفاده کنیم. در همین راستا با 4 مربی وارد مذاکره شدیم که یکی استفان آنتیگا بود. این مربیان هر کدام به دلایلی از جمله، داشتن قرارداد ملی یا باشگاهی و عدم تمایل به همکاری به عنوان کمک مربی به ما پاسخ قاطع و مثبت در این مقطع زمانی را ندادند. ما نیز در انتظار هستیم تا در ببینیم کدام یک در نهایت می‌توانند در کنار بهروز عطایی به عنوان مربی به کار مشغول شوند. داورزنی ادامه داد: کارمان را با جدیت دنبال می‌کنیم و اجازه ندادیم خللی به تمرین‌های تیم ملی وارد شود. تیم ایران، امروز (شنبه) به ارومیه می‌رود تا برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا آماده شود. قرار است یکی دو تیم هم زودتر وارد ارومیه شوند تا چند بازی تدارکاتی با تیم ایران برگزار کنند. اضافه شدن میلاد عبادی‌پور و صابر کاظمی هم به تیم جای خوشحالی دارد. او همچنین گفت: شرایط تیم ایران در لیگ ملت‌ های والیبال 2023 عادی نبود و به خاطر مشکلات صدور ویزا، وضعیت مبهمی بر تیم حاکم بود. خوشبختانه در حال حاضر، بهترین‌های والیبال ایران در اردو حاضر و مصمم به کسب عنوان قهرمانی آسیا هستند. ژاپن با تیم اصلی خود در مسابقات حاضر خواهد شد ولی بازیکنان ایران ثابت کرده‌اند اگر بجنگند، می‌توانند تیم‌های بزرگ جهان را شکست دهند. حمایت تماشاگران ارومیه‌ای نیز کمک بزرگی به تیم ملی خواهد بود. داورزنی به نحوه بازیکن‌سازی در ایران اشاره کرد و گفت: در زمینه بازیکن سازی، درگیر چرخه‌ای معیوب هستیم که باید اصلاح شود. در واقع کاری را که باشگاه‌ها باید انجام دهند، فدراسیون بر عهده گرفته است. در این راستا، لیگ باید پویاتر و نواقص آن برطرف شود که یکی از این نواقص، کوتاه بودن مدت برگزاری آن است. در لیگ آیند قطعاً شاهد اضافه شدن مدت زمان برگزاری لیگ خواهیم بود تا فرصت بیشتری برای بازی جوانان و نوجوانان در لیگ مهیا شود. بازیکنان جوان ما، استانداردهای جهانی دارند. رئیس فدراسیون والیبال درباره اصلاح قرارداد بازیکنان گفت: حق رشد، موردی است که در قرارداد بازیکنان جوان باید گنجانده شود تا بازیکن به راحتی نتواند از تیمی که سال‌ها روی او سرمایه‌گذاری کرده جدا شود. این قانون نیز در مقررات سازمان لیگ گنجانده خواهد شد. آخرین اخبار والیبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...