داور فینال جام جهانی ؛ احتمالا یک لهستانی بد اخلاق

با توجه به شایعه ها، احتمالا سیمون مارسینیاک لهستانی، داور فینال جام جهانی 2022 خواهد بود.
کدخبر (111932) | 24 آذر 1401 | ساعت 08:55
0 146
داور فینال جام جهانی ؛ احتمالا یک لهستانی بد اخلاق
با توجه به شایعه ها، احتمالا سیمون مارسینیاک لهستانی، داور فینال جام جهانی 2022 خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، علیرغم کوتاه شدن لیست داوران بعد از هر مرحله از مسابقات، کمیته داوران فیفا روز دوشنبه با حفظ مارسینیاک و تیمش در قطر، احترام زیادی به او نشان دادند و پیام واضحی مبنی بر قضاوت یک مسابقه دیگر به او دادند. با توجه به اینکه دوئل نیمه نهایی آرژانتین مقابل کرواسی به دانیله اورساتو ایتالیایی و دیدار شب گذشته فرانسه مقابل مراکش به سزار راموس مکزیکی داده شد، فیفا اشاره کرد که مارسینیاک حداقل یک قضاوت دیگر در جام خواهد داشت و احتمالا داور فینال جام جهانی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که قضاوت یکی از دو دیدار رده‌بندی یا فینال به یکی از داوران نیمه نهایی داده شود، اگرچه تجربه جام‌های جهانی قبلی نشان می‌دهد که این امر بعید است. هفت داور دیگر از جمله یکی از قطر و دیگری از امارات متحده عربی همچنان در محل برگزاری رقابت‌ها حضور دارند. با این حال انتظار نمی رود که هیچ‌کدام از دیدارهای رده‌بندی و داور فینال جام جهانی به هیچ یک از آن‌ها داده شود. داور فینال جام جهانی ؛ احتمالا یک لهستانی بد اخلاق دو داور برزیلی نیز هنوز در این رقابت‌ها حضور دارند، هرچند کارشناسان میگویند که به دلیل حضور آرژانتین در فینال بعید است آن‌ها بتوانند داور فینال جام جهانی باشند. داوران باقیمانده از هلند، انگلیس و الجزایر هم هیچ کدام از بازی‌های مرحله حذفی را قضاوت نکردند و بنابراین بعید است که آن‌ها برای داور فینال جام جهانی انتخاب شوند.

داور فینال جام جهانی کیست؟

مارسینیاک جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشته است و دو بازی دشوار را قضاوت کرده است. او در مرحله گروهی بازی حساس گروه D بین فرانسه و دانمارک را قضاوت کرد و سپس قضاوت دیدار یک هشتم نهایی بین آرژانتین و استرالیا را بر عهده داشت و بسیاری از کارشناسان می‌گویند که مارسینیاک بیشترین شانس را برای داور فینال جام جهانی دارد. دیل جانسون از ESPN در توییتر نوشت:《مارسینیاک گزینه مورد علاقه کمیته داوران است.》 داور فینال جام جهانی ؛ احتمالا یک لهستانی بد اخلاق اگر پیش‌بینی‌ها درست از آب در بیایند، مارسینیاک با کمک پاول سوکولنیکی و توماش لیستکیویچ، که پدرش میشال لیستکیویچ کمک داور فینال جام جهانی 1990 در ایتالیا بود، فینال را قضاوت خواهد کرد. توماش کویتکوفسکی سرپرست تیم VAR خواهد بود.

آشنایی با داور فینال جام جهانی 2022

مارسینیاک در سال 1981 در لهستان به دنیا آمد و از سال 2008 در لیگ برتر لهستان داوری کرده است. او در حال حاضر تنها داور لهستانی کلاس الیت یوفا است، عنوانی که از سال 2015 در اختیار دارد. او قبل از گرفتن نشان داوری خود، در سن 21 سالگی به صورت حرفه‌ای بازی می‌کرد و در طول دوران بازی خود تعداد قابل توجهی کارت قرمز دریافت کرده است. داور فینال جام جهانی ؛ احتمالا یک لهستانی بد اخلاق او مسابقات یورو 2016 و جام جهانی 2018 را قضاوت کرد اما به دلیل مشکلات سلامتی از یورو سال گذشته محروم شد. کمیته داوران فیفا به ریاست پیرلوئیجی کولینا، داور افسانه ای ایتالیایی قرار است امروز رسما داور فینال جام جهانی و تیم همراه او را اعلام کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...