دبیر: نگاه های ضد کشتی ما را اذیت می‌ کند

رئیس فدراسیون کشتی گفت: وزیر ورزش را دوست دارم اما در بدنه وزارت یک نگاه ضدکشتی وجود دارد و ما را اذیت می‌ کنند.
کدخبر (144080) | 29 بهمن 1401 | ساعت 11:55
0 57
دبیر: نگاه های ضد کشتی ما را اذیت می‌ کند
رئیس فدراسیون کشتی گفت: وزیر ورزش را دوست دارم اما در بدنه وزارت یک نگاه ضدکشتی وجود دارد و ما را اذیت می‌ کنند.

به گزارش سرخ نیوز، تیم کشتی آزاد بانک شهر کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف نماینده روسیه رفت و در پایان با نتیجه 6 بر 4 به برتری دست یافت.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به اینکه او با توجه به حساسیت بالای جام باشگاهای جهان مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه را از روی سکو و با هیجان زیاد دنبال می‌کرد گفت: به هرحال دو موضوع، حساسیت مسابقات و نتیجه حائز اهمیت است. من تمامی بچه‌ها را آنالیز می‌کردم. در بحث آنالیز بالاخره خیلی چیزها برای ما رو می‌شود چون به احتمال زیاد روس‌ها شهریورماه در مسابقات جهانی کشتی خواهند گرفت. حالا اینکه با پرچم بیایند یا نه را نمی‌دانم. آن‌ها نفرات اول و دوم روسیه بودند ما هم همین شرایط را داشتیم. این هیجان من بیشتر برای شهریورماه بود که خیلی برای ما مهم است. اما بانک شهر هم برایمان اهمیت دارد. تیم خودمان است فرقی نمی‌کند هر تیمی که نماینده کشورمان باشد برای ما اهمیت دارد. بچه‌های اصلی ما کشتی گرفتند وحساسیت مسابقات بالا بسیار بود. به شخصه خیلی از تماشای این دیدار لذت بردم.

وی در واکنش به این سؤال که شما از روی سکو حتی چندین بار نکاتی را به کشتی‌گیران گوشزد می‌کردید گفت:‌ به هرحال همراه با بچه ها در اردو هستم در مسابقات ناخواسته از خودم درمی‌آیم (با خنده).

دبیر در پاسخ به این سؤال که آیا می‌خواهید سرمربی شوید گفت: نه مربیگری یک حرفه است و من هیچی از آن بلد نیستم. آنهایی که در این حرفه زحمت کشیده‌اند باید کار کنند. هر قهرمان المپیک و جهان نمی‌تواند مربی خوبی شود. من هم جزو آنهایی هستم که در مربیگری خوب نیستم.

وی در پاسخ به اینکه گلایه‌هایی از وزارت ورزش و جوانان داشتید در حال حاضر شرایط چطور است گفت: گلایه‌های ما که همیشه وجود خواهد داشت و بحث مالی هم که همیشه با دوستانمان داریم اما در مجموع سیدحمید سجادی را دوست دارم. سجادی آدم زحمتکشی است، اما در بدنه وزارت ما را اذیت می‌کنند. من همیشه گفته‌ام یک نگاه ضدکشتی در وزارت ورزش وجود دارد و از سال‌های پیش هم به این شکل بود. انشاالله این جریانات جمع شود. چون همانطور که گفتم سجادی آدم خوبی است و می‌خواهد به ورزش کمک کند اما در بعضی مواقع دستورهایش به بدنه می‌رود و یک شکل دیگری می‌شود!

دبیر در پاسخ به این سؤال که فکر میکند حضور روس‌ها در بازی‌های آسیایی به سود کشتی ایران است یا خیر گفت:‌ هر چه باعث شود ما رقابت کنیم لذتبخش است. همگی ما حاضر هستیم ماهی یکبار روس‌ها به ایران بیایند با ما اردو برگزار کنند. مخصوصا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، ما واقعا از حضور آن‌ها خیلی استقبال می‌کنیم. هر چیزی که باعث رقابت شود و ما را به رشد وادار کند را دوست دارم. روس‌ها به آسیا بیایند ما که اول نمی‌شویم اما در کشتی دنیا یک فرصت داریم و با این‌ها روبه‌رو نمی‌شویم. در سال 2 یا 3 بار با روس‌ها روبه‌رو می‌شویم و این به نفع کشتی ما است. شما نگاه کنید سال گذشته که روس‌ها در مسابقات جهانی نبودند ما بیشترین ضربه را خوردیم. به همراه تیم ملی آمریکا 3 تیم شدیم. نمی‌گویم که با آن‌ها راحت‌تر نیستیم اما برد و باخت سه تیم با هم خیلی راحت‌تر است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...