درخشان: تو‌پ‌رسانی به خط حمله در پرسپولیس کم شده است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به بازی‌ آینده این تیم مقابل ملوان و برخی از مسائل مربوط به سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.
کدخبر (79247) | 25 مهر 1401 | ساعت 14:02
0 81
درخشان: تو‌پ‌رسانی به خط حمله در پرسپولیس کم شده است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به بازی‌ آینده این تیم مقابل ملوان و برخی از مسائل مربوط به سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، حمید درخشان در گفت‌وگویی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس بعد از بازی با مس رفسنجان و در آستانه بازی با ملوان انزلی در هفته دهم لیگ ایران اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خوب است اما در بازی با تراکتور و سپاهان مشکلاتی وجود داشت. سه امتیاز بازی با مس از نظر روحی و روانی به پرسپولیس کمک زیادی کرد تا آنها به سطح جدول بروند. این صدرنشینی باعث می‌شود تا پرسپولیس با روحیه خوبی به مصاف ملوان برود تا بتواند جایگاه خودش را در صدر جدول حفظ کند. ملوان هم تیم خوبی است و بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس نیاز به هماهنگی بیشتری دارند تا به هماهنگی خوبی برسند اما این وقفه‌هایی که برای تیم ملی ایران به وجود می‌آید کار را کمی سخت کرده است.

وی درباره اینکه اردوهای تیم ملی در این شرایط کار را برای تیم‌ها سخت می‌کند یا نه، گفت: هم آره هم نه! از طرفی برای باشگاه‌ها این مسئله خوب است که بازیکنان‌شان با شرایط جدید تمرین می‌کنند و هم اینکه تفکرات جدید را می‌بینند. با این همه لیگ برتر برگزار می‌شود تا اولویت برای همه تیم ملی باشد و باید همه در این باره کمک کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان ملی‌پوش بیشتر تمرکز خود را روی جام جهانی 2022 گذاشته‌اند تا لیگ، عنوان کرد: خیلی اینطور نیست اما برگزاری جام جهانی هم بی‌تأثیر نیست. پرسپولیس تا اینجا از این مسائل ضرر نکرده و اردوهای تیم ملی ضرری به پرسپولیس نزده است اما باید هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد تا تیم‌ها به یک نقطه‌نظر کامل برسند.

بازگشت پرسپولیس به تنظیمات کارخانه؛ همان همیشگی!

درخشان در پاسخ به این سؤال که نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را در چه می‌دانید، تصریح کرد: نقطه قوت پرسپولیس خط هافبک این تیم است اما باید توپ‌رسانی بیشتری انجام دهند. درباره نقطه ضعف هم باید بگویم که به نظر من تو‌پ‌رسانی به خط حمله کم شده و لوکادیا خیلی توپ نمی‌گیرد. اگر خط هافبک بتواند توپ‌های بیشتری به خط حمله برساند لوکادیا بیشتر می‌تواند گلزنی کند.

وی در خصوص عملکرد لوکادیا و اینکه در سه بازی اخیر عملکردش با انتقادهایی همراه بوده است، اظهار داشت: لوکادیا مشکلی ندارد بلکه موضوعی که مشکل دارد این است که هافبک‌ها در امر توپ‌رسانی خیلی موفق نیستند و این بازیکن کمتر در موقعیت قرار می‌گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ملوان حریف آینده سرخ‌پوشان گفت: ملوان تیم خوب و با ریشه‌ای است اما تجربه کمی در لیگ برتر دارد. شرایط لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است اما آنها می‌توانند در لیگ برتر دوام بیاورند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...