درخواست هواداران مکزیک از بوکسور معروف؛ مسی نه کانلو، لطفا پیکه را بزن!

جرارد پیکه خشم هواداران تیم ملی مکزیک را برانگیخت.
کدخبر (116542) | 02 دی 1401 | ساعت 10:44
0 130
درخواست هواداران مکزیک از بوکسور معروف؛ مسی نه کانلو، لطفا پیکه را بزن!
جرارد پیکه خشم هواداران تیم ملی مکزیک را برانگیخت.

به گزارش سرخ نیوز، جرارد پیکه فوتبالیست مشهور اسپانیایی که اخیرا بازنشسته شده است در برنامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با اینفلوئنسر ایباس یانوس ظاهر شد نظراتش را با لحنی نسبتا کنایه آمیز علیه تیم ملی مکزیک در جام جهانی 2022 منتشر کرد. اتفاقی که مکزیکی‌ها اصلاً از آن خوششان نیامد تا حالا آن‌ها از کانلو آلوارز بخواهند که بازیکن سابق بارسلونا را به جای لیونل مسی مورد هدف قرار بدهد!
 
* کانلو آلوارز و جنجال او با مسی در جام جهانی
 
پس از اینکه لئو مسی در ویدیویی خارج از فضای رسمی بعد از پیروزی برابر مکزیک در شرایطی دیده شد که پایش روی لباس مکزیک رفت، کانلو، بوکسور مشهور مکزیکی، با تهدید اسطوره فوتبال آرژانتین یک هرج و مرج کامل در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد تا چند روز بعد مجبور شود از رفتارش عذرخواهی کند.
 
به همین دلیل، کانلو اکنون به عنوان مدافع هر چیزی که می‌تواند توهین به کشورش به نظر برسد، دیده می‌شود و حالا در شبکه‌های اجتماعی تگ شده است تا از او بخواهند پیکه را به جای مسی مورد نوازش قرار دهد.
 
این‌ها تنها بخشی از نظراتی است که در آن‌ها از بوکسور گوادالاخارا خواستند بیرون بیاید و نام مکزیک را پس بگیرد؛ «هشتگ کانلو» ، «کانلو آلوارز، شنیدی پیکه درباره تیم ملی چه گفت؟ »، «کانلو همه چیز را برایت خراب می‌کند» ، «خیلی مواظب باش پیکه، گونی سیب‌زمینی بعدی برای کانلو تو هستی؟ »

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...