درخواست هواداران یونایتد؛ بگذارید پادشاه، پادشاه بماند

کدخبر (60553) | 01 شهریور 1401 | ساعت 15:55
0 96
درخواست هواداران یونایتد؛ بگذارید پادشاه، پادشاه بماند
هواداران منچستریونایتد می‌خواهند رونالدو به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ، همچنان مورد احترام باقی بماند.

به گزارش سرخ نیوز، از شروع فصل گذشته، منچستریونایتد تنها 17 درصد از بازی‌های خود در لیگ برتر را بدون اینکه کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی باشد، برده است، در حالی که زمانی که او در ترکیب اصلی قرار گرفته، درصد پیروزی‌ها به عدد 50 رسیده است. اما حالا کار به جایی رسیده که او بدون اینکه مصدوم یا محروم باشد، دو بازی متوالی را از روی نیمکت دنبال می‌کند. بی‌شک بزرگ‌ترین نقطه عطف بازی شب گذشته یونایتد مقابل لیورپول، رونالدو بود؛ بازیکنی که 85 دقیقه بدون غرور و تعصب گذشته روی نیمکت نشست! در چهره‌ کسی که به تنهایی روی نیمکت نشسته بود، نمی‌توانستیم چهره پادشاهی را ببینیم که روزگاری شیاطین سرخ را در همین تئاتر رویاها به قهرمانی رسانده بود.

رونالدو از روی نیمکت در حال تماشای نبرد سربازانی بود که بسیار قدرتمند برای منچستریونایتد می‌جنگیدند تا خاطره شکست 9 بر صفر تیمشان در دو بازی رفت و برگشت فصل قبل مقابل لیورپول منچستریونایتد را پاک کنند! این وضعیتی بود که هواداران منچستریونایتد در گذشته، هیچگاه تصورش را نمی‌کردند!

رونالدو در این بازی تنها 5 دقیقه در وقت‌های عادی و 5 دقیقه هم در وقت‌های اضافه فرصت حضور پیدا کرد و البته به جز یک شوت که فاصله زیادی از دروازه داشت و یک تمارض برای گرفتن پنالتی، کار دیگری از دستش برنیامد. با این حال او که برای دومین هفته متوالی نیمکت‌نشین شده بود، پس از پایان بازی از هواداران بخاطر تشویق‌های گرمشان در ابتدا و انتهای بازی تشکر کرد و نوشت "منچستر کارش را به خوبی انجام داد. بخاطر حمایت‌هایتان ممنونم".

فابریزیو رومانو به دنبال راهکاری است تا خروج رونالدو را از اولدترافورد تسهیل کند اما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده است. ستاره پرتغالی هنوز موفق به گلزنی در این فصل نشده در حالیکه فصل قبل در مجموع 38 بازی، 24 گل برای تیمش به ثمر رسانده و به عنوان بهترین گلزن تیم شناخته می‌شود.

آینده رونالدو همچنان نامشخص است و از آنجایی که یونایتد تا 4 سپتامبر یعنی سه روز پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به اولدترافورد باز نمی‌گردد، می‌تواند این آخرین بازی خانگی رونالدو برای یونایتد باشد. در عین حال گروهی از هواداران منچستر از رسانه‌ها و منتقدان و دیگر هواداران تیمشان خواسته‌اند که آینده رونالدو را مورد توجه قرار ندهند و بگذارند پادشاه، پادشاه بماند. آنها می‌خواهند رونالدو به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ، همچنان مورد احترام باقی بماند. 

با برد یونایتد، تن‌هاخ به اولین مربی باشگاه تبدیل شد که اولین پیروزی خود را در این تیم در بازی مقابل لیورپول به دست می‌آورد؛ لیورپولی که برای اولین بار از فصل 2012-2013 نتوانسته در 3 بازی اول فصل خود به پیروزی برسد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...