در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛پرسپولیس ثابت کرد شانس اول قهرمانی است

مدافع سابق سرخ‌ها گفت: پرسپولیس مقابل مس یک بار دیگر ثابت کرد که شانس اول قهرمانی است و شک نکنید که صدر جدول را از استقلال پس خواهد گرفت.
کدخبر (27976) | 11 اسفند 1400 | ساعت 08:14
0 67
در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛پرسپولیس ثابت کرد شانس اول قهرمانی است
مدافع سابق سرخ‌ها گفت: پرسپولیس مقابل مس یک بار دیگر ثابت کرد که شانس اول قهرمانی است و شک نکنید که صدر جدول را از استقلال پس خواهد گرفت.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، با تمجید از عملکرد پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پرسپولیس مقابل مس عملکرد بسیار خوبی داشت و هر دو تیم بازی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند و خوشبختانه موفق شدیم ۳ امتیاز مهم را به دست بیاوریم. پرسپولیس مقابل مس خیلی مقتدر ظاهر شد و بازیکنان‌ تیم پرس از جلو را به خوبی اجرا کردند و حتی گل دوم تیم روی توپ‌گیری ترابی به دست آمد. وی افزود: مس تیم بسیار قدرتمندی است و ربیعی توانسته یک تیم باکیفیت و خوب را بسازد. مسی‌ها مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کردند و حتی می‌توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند اما گل سوم پرسپولیس کار این تیم را یک‌سره کرد. مدافع سابق سرخ‌ها درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در هفته‌های اخیر خاطر نشان کرد: وقتی یک‌ تیم گل می‌خورد، کل بازیکنان مقصر هستند نه فقط خط دفاعی، برخی از منتقدان گفته‌اند که فضای پشت سر رضاییان به خاطر نفوذهایش خالی مانده و رامین مقصر گلی است که دریافت کردیم اما این اظهارات درست نیست. رامین میل هجومی بالایی دارد و در حملات شرکت می‌کند و توان هجومی تیم را افزایش داده است و در این شرایط سایر نفرات باید فضای پشت سر او را پوشش دهند. نباید فراموش کرد که دفاع تیمی از خط حمله شروع می‌شود و مدافعان پرسپولیس مقابل عملکرد خوبی داشتند. مس تیم قدرتمندی است و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را دارد. پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد عبدی گفت: قبلا هم گفته بودم که مهدی عبدی مهاجم قابلی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. مهدی پاکدل هم بازیکن خوبی است و بدشانسی آورد که شب قبل مسابقه مصدوم شد و امیدوارم در ادامه فصل روند موفقیت‌هایش ادامه داشته باشد. محمد در پایان گفت: پرسپولیس مقابل مس یک بار دیگر ثابت کرد که شانس اول قهرمانی است و شک نکنید که صدر جدول را از استقلال پس خواهد گرفت. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...