در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ اتفاقاتی که استقلال را به صدر جدول برده است!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با کیفیت‌ترین تیم حال حاضر لیگ است و صدرنشینی استقلال به لطف ۳ امتیازی است که کمیته انضباطی به آبی‌ها بخشید.
کدخبر (29894) | 23 اسفند 1400 | ساعت 11:04
0 94
در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ اتفاقاتی که استقلال را به صدر جدول برده است!
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با کیفیت‌ترین تیم حال حاضر لیگ است و صدرنشینی استقلال به لطف ۳ امتیازی است که کمیته انضباطی به آبی‌ها بخشید.

محمود کلهر در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، درباره بازی آینده پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: این بازی اهمیت زیادی در روند قهرمانی دارد و می‌تواند تبدیل به یکی از زیباترین دربی‌های چند سال اخیر شود. به نظرم هر تیمی که جسورتر باشد و شجاعت بیشتری نشان دهد، برنده دربی خواهد بود و شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. وی افزود: بازیکنان پرسپولیس باید فقط روی بازی خودشان تمرکز کنند و درگیر حواشی نشوند. حفظ آرامش و آمادگی بالای ذهنی و روحی کلید پیروزی در دربی است. هافبک سابق سرخپوشان با بیان اینکه استقلال به دنبال حفظ فاصله امتیازی است و به همین دلیل دفاعی بازی خواهد کرد، متذکر شد: استقلال نمی‌خواهد ببازد و به همین دلیل فرهاد مجیدی تیمش را دفاعی خواهد چید و بازی دفاعی استقلال به سود پرسپولیس خواهد بود. پرسپولیس عادت دارد مقابل تیم‌های بسته بازی کند و اگر استقلال عقب بکشد، پرسپولیس به راحتی پیروز می‌شود. کلهر خاطر نشان کرد: پرسپولیس با کیفیت‌ترین تیم حال حاضر لیگ است و در هر بازی موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق می‌کند و تنها روی اشتباهات فردی گل می‌خورد و نتیجه بعضی از بازی‌ها را از دست داده است. از طرف دیگر نباید فراموش کرد که صدرنشینی آبی‌ها به لطف ۲ امتیاز ناحقی است که کمیته انضباطی به استقلال بخشید. وی با تاکید بر اینکه هواداران پرسپولیس حق دارند که نگران اتفاقات داوری دربی باشند، گفت: استقلال در فصل جاری از اشتباهات داوری سود برده و امتیازات زیادی به دست آورده است. فقط در نیم‌فصل دوم ۵ یا ۶ پنالتی برای استقلال گرفته‌ شده و از آن طرف پنالتی‌ تیم‌های مقابل استقلال اعلام نشده است. هواداران پرسپولیس حق دارند نگران اتفاقات داوری دربی باشند، چون پرسپولیس امسال از سمت داوری لطمه خورده است. فدراسیون و کمیته داوران باید مراقب اتفاقات دربی باشند چون یک سوت اشتباه می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد. به نظرم رفتار مربیان و مدیران باشگاه‌ها می‌تواند به حفظ تمرکز داور کمک کند و امیدوارم دربی بدون تنشی در پیش داشته باشیم. کلهر در ادامه گفت: خط هافبک پرسپولیس نقطه قوت تیم ماست و در خط میانی بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. امیری، ترابی، کامیابی‌نیا، سرلک، پهلوان، عالیشاه و حتی اسدی همگی تجربه بالایی دارند و می‌توانند در دربی تاثیرگذار ظاهر شوند. ما در خط حمله هم شرایط خوبی داریم و عبدی، پاکدل و حتی تمیروف می‌توانند به راحتی دروازه استقلال را باز کنند. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...