در گفت‌و‌گو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ توصیه ویژه به بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: چشم هواداران به ساق پای بازیکنان پرسپولیس است و امیدوارم بازیکنان‌مان با گلزنی و پیروزی مقابل استقلال، عیدی خوبی به هواداران بدهند.
کدخبر (30233) | 26 اسفند 1400 | ساعت 07:04
0 94
در گفت‌و‌گو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ توصیه ویژه به بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی
مهاجم سابق پرسپولیس گفت: چشم هواداران به ساق پای بازیکنان پرسپولیس است و امیدوارم بازیکنان‌مان با گلزنی و پیروزی مقابل استقلال، عیدی خوبی به هواداران بدهند.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، درباره بازی حساس امروز پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: دربی همیشه جذابیت خاص خودش را داشته و گل‌ سرسبد بازی‌های لیگ است، بازی امروز علاوه بر جذابیت‌های همیشگی دربی، به خاطر تاثیری که در قهرمانی می‌گذارد، حساسیت زیادی پیدا کرده است. پرسپولیس در چند فصل اخیر هیچ وقت همچین شرایطی نداشته که از نظر امتیازی نسبت به استقلال عقب باشد و همین مسئله باعث شده تا بازیکنان ما عطش بیشتری برای برد داشته باشند. وی افزود: بازی امروز یک دوئل ۶ امتیازی است و پرسپولیس محکوم به برد است. ما اگر بتوانیم استقلال را شکست دهیم، فاصله‌مان با صدر جدول به ۳ امتیاز می‌رسد و با توجه به بازی‌های باقی مانده شانس بیشتری برای قهرمانی خواهیم داشت و عملا ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی خواهیم کرد. از طرفی اگر استقلال در دربی شکست بخورد، از نظر روحی-روانی به هم می‌ریزد و اسیر بحران می‌شود و قطعا باز هم امتیاز از دست خواهد داد. مهاجم سابق سرخپوشان با اشاره به نگرانی هواداران پرسپولیس درباره اتفاقات داوری دربی خاطر نشان کرد: با تمام احترامی که برای داوران قائلم اما استقلال امسال به شکل عجیب و غریبی از اشتباهات داوری سود برده و پنالتی‌های زیادی برای این تیم گرفته شده است. اما با تمام این تفاسیر بازیکنان ما نباید درگیر این حواشی شوند؛ پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان خوبی داریم و کیفیت فنی تیم ما بسیار بالاست. ما اگر بتوانیم بازی که مقابل مس رفسنجان به نمایش گذاشتیم را مقابل استقلال هم به نمایش بگذاریم، خیلی راحت‌تر از آنکه فکرش را بکنید، استقلال را شکست خواهیم داد. بازیکنان ما اگر از نظر روحی آماده باشند و بازی همیشگی خودشان را به نمایش بگذارند، شک نکنید استقلال را شکست می‌دهند و هیچ چیز حتی اتفاقات داوری هم نمی‌تواند مانع موفقیت آنها شود. پیشکسوت پرسپولیس متذکر شد: مهاجمان پرسپولیس شرایط مساعدی دارند، عبدی در بهترین فرم خودش است و تجربه گلزنی به استقلال را دارد. پاکدل هم عطش زیادی برای گلزنی دارد و امیدوارم به بازی امروز برسد. تمیروف هم در ۲ بازی که میدان رفت، فوتبالیست قابل و توانمندی نشان داد و قطعا کادرفنی حساسیت این بازی را برایش توضیح داده‌اند. توصیه من به بازیکنان پرسپولیس این است که قدر فرصت‌های گلزنی را بدانند. بازی امروز با سایر مسابقات تفاوت دارد و ممکن است که موقعیت گلزنی چندانی ایجاد نشود بنابراین باید از کمترین موقعیت به بهترین نحو استفاده کرد. چشم هواداران به ساق پای بازیکنان پرسپولیس است و امیدوارم بازیکنان‌مان با گلزنی و پیروزی مقابل استقلال، عیدی خوبی به هواداران بدهند. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...