در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ شانس صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: من عاشق کشورم هستم و دوست دارم که ایران قهرمان جهان شود اما باید واقعیت را پذیرفت که گروه سختی داریم.
کدخبر (32658) | 15 فروردین 1401 | ساعت 12:06
0 44
در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ شانس صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی
پیشکسوت پرسپولیس گفت: من عاشق کشورم هستم و دوست دارم که ایران قهرمان جهان شود اما باید واقعیت را پذیرفت که گروه سختی داریم.

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، در رابطه با قرعه تیم ملی در جام جهانی و هم‌گروه شدن ایران با تیم‌های آمریکا و انگلیس، اظهار داشت: من عاشق کشورم هستم و دوست دارم که ایران قهرمان جهان شود، اما باید واقعیت را پذیرفت که گروه سختی داریم. وی افزود: انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی در قطر است و آمریکا نیز در دو دهه اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و بازیکنان خوبی دارد. تیم سوم هم از بین ولز، اسکاتلند و اکراین خواهد بود و هر کدام از این تیم‌ها به دور نهایی برسند، کیفیت بالایی خواهند داشت. پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: قرعه ساده در جام جهانی بی‌معنی است و همه گروه‌ها سخت هستند. با این حال امیدوارم نتایج خوبی در قطر کسب کنیم و بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و حتی اگر نتوانیم به دور حذفی برسیم، با امتیاز بالا حذف شویم. وطنخواه در ادامه گفت: تیم ما پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان خوبی داریم اما تیم‌های دیگر نیز در این مدت پیشرفت زیادی داشته‌اند و هزینه زیادی هم انجام می‌دهند. رقبای ایران بدون شک از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار هستند و از اصول تاکتیکی خوبی بهره می‌برند. اما با تمام این تفاسیر من به این تیم اعتقاد دارم و به نظرم با داشتن بازیکنان خوبی مثل طارمی، آزمون، جهانبخش و بیرانوند می توانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. وی با تاکید بر لزوم تجهیز مناسب برای تیم ملی، متذکر شد: باید واقعیت را پذیرفت که ما با اما و اگر نمی‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگی مثل انگلیس مقاومت کنیم و نتیجه بگیریم. پیشرفت در فوتبال حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و کار است؛ اما خوشبختانه در سال‌های اخير ما لژیونرهای زیادی داریم و اگر بتوانیم در فرصت باقی‌مانده بازی تدارکاتی مناسبی داشته باشیم، می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...