در گفت‌وگو با سرخ نیوز مطرح شد؛ واکنش به انتخاب عجیب فرهاد مجیدی به عنوان مربی سال

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بهترین مربی حال حاضر ایران، یحیی گل‌محمدی است چون دانش و تجربه بالایی دارد و تیم فنی او یک تیم تکامل یافته است.
کدخبر (32290) | 13 فروردین 1401 | ساعت 06:55
0 54
در گفت‌وگو با سرخ نیوز مطرح شد؛ واکنش به انتخاب عجیب فرهاد مجیدی به عنوان مربی سال
پیشکسوت پرسپولیس گفت: بهترین مربی حال حاضر ایران، یحیی گل‌محمدی است چون دانش و تجربه بالایی دارد و تیم فنی او یک تیم تکامل یافته است.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، در رابطه با بازی آینده پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: بازی‌های لیگ در هفته‌های پایانی سخت است و شرایط به نحوی پیش رفته که اکثر تیم‌ها نزدیک به هم بازی می‌کنند. از طرف دیگر همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی دارند و این می‌تواند کار را برای ما سخت کند. وی افزود: هوادار از جمله تیم‌های سرسخت لیگ است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و به سختی شکست خورده است. هوادار بازیکنان خوبی دارد به ویژه در خط دفاعی و مدافعان این تیم جزو بهترین‌های لیگ هستند و در اجرای سیستم ۳ دفاع تبحر دارند. مدافع سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: هوادار در بازی آینده میزبان پرسپولیس است و قطعا بازی سختی در پیش داریم. اما نباید فراموش کرد که پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و تیم‌هایی مثل هوادار نمی‌توانند مانع قهرمانی این تیم شوند و به نظرم در نهایت نتیجه بازی به سود ما خواهد بود. پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس ملی‌پوشان زیادی دارد و غیبت ملی‌پوشان در تمرینات تیم کار را برای کادر فنی سخت کرده است. از طرف دیگر تعطیلی دو هفته‌ای لیگ تا حدودی تیم را از شرایط مسابقه خارج کرده اما پرسپولیس به شرایط سخت عادت دارد و بازیکنان این تیم حرفه‌ای هستند و با جان و دل در بازی‌ها حاضر می‌شوند. بازیکنان پرسپولیس تعصب خاصی دارند و هر بازیکنی که به میدان برود با جان و دل بازی خواهد کرد. از طرف دیگر مجوز ورد ۳۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه‌ها داده شده و حضور تماشاگران می‌تواند از نظر روحی به پرسپولیس در ادامه لیگ کمک کند. آشتیانی با اشاره به انتخاب عجیب مجیدی به عنوان‌ مربی برتر سال گذشته توسط برنامه نوروز فوتبالی ، گفت: مجیدی تنها به دلیل صدرنشینی استقلال انتخاب شد؛ اگر بدون تعصب بخواهیم نظر دهیم بهترین مربی حال حاضر ایران، یحیی گل‌محمدی است چون دانش و تجربه بالایی دارد و تیم فنی او یک تیم تکامل یافته است. پرسپولیس از نظر فنی در بین تیم‌های داخلی باکیفیت‌ترین فوتبال ممکن را ارائه می‌دهد و فلسفه مجیدی به درد تیم‌های بزرگ نمی‌خورد. از طرف دیگر یحیی با پرسپولیس سال گذشته هم قهرمان ایران شد و هم در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشت و هم توانست با وجود همه مشکلات پرسپولیس را در کورس نگه دارد. عملکرد یحیی ثابت شده است و به این مدل انتخاب‌ها نیازی ندارد. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...