در گفت وگو با سرخ نیوز مطرح شد؛ رونمایی از با کیفیت‌ترین تیم لیگ برتر

مدافع اسبق سرخپوشان گفت: در بین تیم‌های حاضر در لیگ پرسپولیس با کیفیت‌ترین شکل فوتبال را ارائه می‌دهد و بیش از هر تیمی لیاقت قهرمانی را دارد.
کدخبر (26565) | 03 اسفند 1400 | ساعت 10:53
0 93
در گفت وگو با سرخ نیوز مطرح شد؛ رونمایی از با کیفیت‌ترین تیم لیگ برتر
مدافع اسبق سرخپوشان گفت: در بین تیم‌های حاضر در لیگ پرسپولیس با کیفیت‌ترین شکل فوتبال را ارائه می‌دهد و بیش از هر تیمی لیاقت قهرمانی را دارد.

عباس کارگر در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، از عملکرد پرسپولیس در هفته‌های اخیر ابراز رضایت کرده و اظهار داشت: پرسپولیس مقابل آلومینیوم بازی بهتری نسبت به هفته قبل به نمایش گذاشت و خصوصا در نیمه دوم فوتبال باکیفیتی را ارائه داد. خوشبختانه تیم در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی داشته و امیدوارم این روند در هفته‌های آینده نیز ادامه داشته باشد. وی افزود: پرسپولیس اگر بتواند از سهمیه بازیکن آزاد استفاده کند و یک مهاجم با کیفیت به تیم اضافه شود، شک نکنید که قهرمانی ششم را به دست خواهد آورد. مهاجم سابق سرخپوشان درباره بازی آینده پرسپولیس مقابل گل‌گهر خاطرنشان کرد: گل‌گهر تیم سرسختی است که بازیکنان باکیفیتی هم دارد و قطعاً مقابل این تیم کار سختی در پیش داریم. پرسپولیس در هفته های ابتدایی نیم‌فصل اکثر بازی‌‌های سخت خود را برگزار می‌کند و اگر بتواند از این هفته‌ها امتیازات لازم را جمع‌آوری نماید، در ادامه فصل کار ساده‌تری در پیش دارد و قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود. پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد پاکدل در دو هفته اخیر، گفت: پاکدل بازیکن باهوشی است و در دو بازی اخر پرسپولیس ۲ گل حساس را به ثمر رسانده است. حامد تشنه بازی کردن است و به نظرم اگر فیکس بازی کند، تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. با این حال یحیی نسبت به شرایط تیم و بازیکنانش آگاهی کاملی دارد و قطعاً بهترین تصمیم را خواهد گرفت. کارگر در پایان افزود: در بین تیم‌های حاضر در لیگ پرسپولیس با کیفیت‌ترین شکل فوتبال را ارائه می‌دهد و بیش از هر تیمی لیاقت قهرمانی را دارد. درست است که استقلال از نظر شرایط مالی و تعداد نفرات نسبت به پرسپولیس برتری دارد اما از نظر کیفیت فوتبال و شکل بازی، پرسپولیس فوتبال زیباتر و باکیفیت‌تری ارایه می‌دهد و شک نکنید که به صدر جدول برمی‌گردد. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...