دستان بسته یحیی مقابل فجر

پرسپولیس با ۱۰ غایب به مصاف فجرسپاسی شیراز می رود.
کدخبر (41900) | 11 خرداد 1401 | ساعت 09:02
0 117
دستان بسته یحیی مقابل فجر
پرسپولیس با ۱۰ غایب به مصاف فجرسپاسی شیراز می رود.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس در شرایطی ویژه به مصاف فجرسپاسی خواهد رفت چرا که شواهد نشان می دهد دست یحیی گل محمدی برای چیدن ترکیب بسته است.

مهدی ترابی و میلاد سرلک به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران، شیرزاد تمیروف به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ازبکستان، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف به دلیل حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان، علی شجاعی، حامد لک و رضا اسدی به دلیل محرومیت و وحید امیری و عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت دیدار هفته آخر لیگ برتر مقابل فجرسپاسی را از دست داده اند.

۱۰ غایب برای دیدار مقابل فجر، تعداد بسیار زیادی است؛ هرچند ۵ نفر به دلیل برگزاری بازی در فیفادی مجبور به حضور در تیم های ملی کشورهای شان شده اند و این یکی از مهمترین دلایل غایبان زیاد پرسپولیس در هفته انتهایی لیگ برتر است.

با تمام این تفاسیر یحیی گل محمدی کار سختی برای چیدمان ترکیب پرسپولیس خواهد داشت؛ به طور مثال در خط هافبک هم سرلک و هم اسدی غایب هستند و این مسئله کار را دشوار می کند.

حال با وجود این شرایط باید دید تصمیم گل محمدی چیست و در آخرین بازی فصل، پرسپولیس را با چه ترکیبی به میدان می فرستند.

گفتنی است جدال تیم های پرسپولیس و فجرسپاسی در چارچوب هفته ۳۰ رقابت های لیگ برتر روز پنج شنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...