دست یحیی هر روز خالی تر می شود

نقل و انتقالات زمستانی بهترین فرصت برای پرسپولیس بود که نیمکت خود را تقویت کند که با تعلل مدیران این موقعیت هم از دست رفت.
کدخبر (25473) | 26 بهمن 1400 | ساعت 15:52
0 104
دست یحیی هر روز خالی تر می شود
نقل و انتقالات زمستانی بهترین فرصت برای پرسپولیس بود که نیمکت خود را تقویت کند که با تعلل مدیران این موقعیت هم از دست رفت.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس در این فصل مرتبا با بحران مصدومیت دست به گریبان بوده و بازیکنان تاثیرگذارش را در طول مسابقات از دست داده است. در نیم فصل نخست نفراتی چون کمال کامیابی نیا، علی شجاعی، احسان پهلوان، حامد پاکدل و عیسی آل کثیر مصدوم شدند و در همین ابتدای نیم فصل دوم نیز میلاد سرلک، امید عالیشاه و سیامک نعمتی که خوشبختانه سرلک بهبود یافته و در بازی مقابل نساجی توانست به میدان برود، اما دو بازیکن دیگر مدتی را دور از میادین خواهند بود. خرابی زمین کاظمی و کم بودن فاصله بین دو فصل برای پرسپولیس بدلیل حضور در مسابقات آسیایی از مهمترین دلایل مصدومیت بازیکنان بوده است. سرخپوشان تنها تیمی بودند که در فصل گذشته توانستند تا مرحله یک چهارم بازی ها پیش بروند که این موضوع موجب شد فصل بدنسازی کوتاهتری به نسبت سایر تیمها داشته باشند. ضمن اینکه برخی مصدومیتها در اردوهای تیم ملی برای بازیکنان پرسپولیس پدید آمد. متاسفانه بعد از اینکه آل کثیر به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی مسابقات فصل را از دست داد، حالا نعمتی هم به دلیل آسیب دیدگی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و یکماه دور از میادین خواهد بود. نقل و انتقالات زمستانی بهترین فرصت برای پرسپولیس بود که نیمکت خود را تقویت کند که با تعلل مدیران این موقعیت هم از دست رفت و در حال حاضر کادرفنی باید منتظر بماند تا باشگاه از میان بازیکنان آزاد یک مهاجم پیدا کند که بعید است بازیکن با کیفیتی با بودجه پرسپولیس پیدا شود. در این شرایط فقط باید امیدوار بود اتفاقی برای عبدی، پاکدل و مهدیخانی رخ ندهد و این سه بازیکن بتوانند فرم خود را حفظ کنند. بازیکنانی که در فصل جاری آنقدر فرصت نداشتند که بخواهند در دیدارهای رسمی کنار هم بازی کنند. همانطور که گفته شد پاکدل و مهدیخانی به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده که این پازل با آسیب دیدگی آل کثیر تکمیل شد! مصدومیت های متوالی بازیکنان باعث شده تا ترکیب پرسپولیس دائما دچار تغییر شود و این کار را برای گل محمدی در چینش نفرات سخت کرده است. این جا به جایی نه تنها پرسپولیس را از نظر هماهنگی و کار تیمی دچار مشکل می کند که می تواند روی کیفیت فنی بازیکنان هم اثر منفی بگذارد. بهرحال برخی بازیکنان بخاطر این وضعیت جایگاه ثابت خود را از دست داده و ناچارا در حال تغییر پست هستند. باید دید این بحران چه زمانی قرار است دست از سر پرسپولیس بردارد و بالاخره گل محمدی می تواند با تیم کاملش در مقابل حریفان ظاهر شود؟ شیوا دورانگر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...