دشان: تلاش بازیکنانم در زمین سیستم ایمنی آن‌ها را ضعیف کرده است

سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: بازیکنانم تلاش زیادی در زمین می‌کنند و همین باعث شده که سیستم ایمنی آن‌ها تضعیف شود.
کدخبر (111943) | 24 آذر 1401 | ساعت 08:58
0 112
دشان: تلاش بازیکنانم در زمین سیستم ایمنی آن‌ها را ضعیف کرده است
سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: بازیکنانم تلاش زیادی در زمین می‌کنند و همین باعث شده که سیستم ایمنی آن‌ها تضعیف شود.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی فرانسه با پیروزی 0-2 در دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی مراکش، حالا باید در بازی فینال به مصاف آرژانتین برود.

آن‌ها با کسب این پیروزی برای دومین دوره متوالی راهی دیدار فینال جام جهانی شدند و امیدوار هستند که بتوانند از عنوان قهرمانی‌شان در دیدار مقابل شاگردان لیونل اسکالونی دفاع کنند.

دایو اوپامکانو و آدرین رابیو در بازی شب گذشته برابر مراکش غایب بودند و گفته شده بود که این دو نفر به دلیل بیماری و داشتن علائم سرماخوردگی نتوانستند این تیم را همراهی کنند. کینگزلی کومان نیز چند روز قبل علائمی مانند تب داشت و حالا این نگرانی وجود دارد که این ویروس در آستانه فینال در اردوی تیم ملی فرانسه پخش شود.

دشان در این باره به خبرنگاران گفت: «دمای هوا در دوحه کمی پایین آمده است و هر ورزشگاه سیستم تهویه هوا دارد که همگی بر اساس زمان مشخصی کار می‌کنند. ما چند بازیکن با علائمی مانند سرماخوردگی داشتیم. در تلاش هستیم که مانع از انتشار این ویروس شویم. بازیکنان تلاش زیادی در زمین می‌کنند و همین باعث شده که سیستم ایمنی آن‌ها تضعیف شود.»

او درباره شرایط اوپامکانو اظهار داشت:« اوپامکانو پس از بازی برابر انگلیس احساس می‌کرد که بیمار شده است. این اتفاق زمانی رخ می‎‌دهد که شما تلاش بسیار زیادی در زمین می‌کنید و بدن ضعیف می‌شود و در معرض عفونت به واسطه ویروس قرار می‌گیرد.» سرمربی فرانسه در این باره به هواداران این تیم اطمینان خاطر داد و اضافه کرد:« ما تمامی اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام خواهیم داد. در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که این ویروس پخش نخواهد شد اما واقعیت این است که احتمال انتشار آن زیاد است. ما اوپامکانو و رابیو را از سایر بازیکنان جدا کردیم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...