دعوا بعد از زنگ آخر ؛ درگیری آنتونی جاشوا و جرمین فرانکلین در آخرین راند ! + ویدیو

مبارزه آنتونی جاشوا مقابل جرمین فرانکلین، بدون حاشیه و جنجال نبود.
کدخبر (161024) 13 فروردین 1402 | ساعت 17:12
0 160
مبارزه آنتونی جاشوا مقابل جرمین فرانکلین، بدون حاشیه و جنجال نبود.

به گزارش سرخ نیوز، شب گذشته در یکی از مبارزات مهم دسته سنگین وزن بوکس جهان، آنتونی جاشوا مقابل جرمین فرانکلین قرار گرفت که در پایان این رقابت مهیج این آنتونی جاشوا بود که موفق شد رقیب سرسخت خود را شکست دهد. این مبارزه اگرچه در مواقعی فاقد کیفیت و آن جنب و جوش لازم بود اما توانست هیجان را به دنیای بوکس برگرداند. این مبارزه از آن جهت اهمیت داشت که همین چندی پیش رقابت الکساندر اوسیک و تایسون فیوری لغو شده بود و به همین دلیل رویارویی جاشوا و فرانکلین مهمترین مبارزه این دسته محسوب می‌شد. در راند آخر در حالیکه هر دو بوکسور تلاش می‌کردند یکدیگر را ناک اوت کنند، داوران زنگ پایان مبارزه را به صدا در آوردند و این در شرایطی بود که جرمین فرانکلین به طناب‌های رینگ چسبیده بود و جاشوا مقابلش قرار داشت. به همین دلیل داور میان این دو بوکسور قرار گرفت و با صدا در آوردن زنگ پایان، آنها را از هم جدا کرد. با این حال به نظر می‌رسد هم آنتونی جاشوا و هم جرمین فرانکلین از این فرصت استفاده کردند و با دیدن شرایط متلاطم رینگ، وارد یک درگیری عجیب و غریب شدند که علت آن دقیقا مشخص نیست. با مشاهده این صحنه، مربیان هر دو بوکسور به همراه نیروهای امنیتی به سرعت وارد رینگ شده و دو بوکسور سنگین وزن را از هم جدا کردند.

فرصت طلبی آنتونی جاشوا ، عامل آغاز درگیری

به نظر می‌رسد آنتونی جاشوا پس از شنیدن صدای زنگ و پیش از به وجود آمدن این جنجال روی رینگ، با مشت به پشت بوکسور آمریکایی مشتی زده بود که همین باعث عصبانیت و واکنش فرانکلین شده بود. لورنزو رینولدز مربی آماده‌سازی جاشوا سریعا وارد معرکه شد و تلاش کرد بوکسور خود را از مهلکه خارج کند و به نظر می‌رسید پس از ترک رینگ هم در حال آرام کردن آنتونی جاشوا است. البته در این میان رینولدز با تونی بلیو خبرنگار شبکه DAZN درگیر شد و استیو بانس، خبرنگار بی‌بی‌سی با مداخله خود این دو نفر را از هم دور کرد. جاشوا که پس از دو سال به اولین پیروزی خود در رینگ رسیده بود، در کنفرانس خبری پایان مبارزه عنوان کرد که از نظر روانی آرام شده اما از اینکه نتوانسته حریفش را ناک اوت کند، ناامید است. آنتونی جاشوا پس از این پیروزی که با نظر متفق القول داوران بدست آمد، در کنفرانس خبری با اشاره به شکست آخرش مقابل الکساندر اوسیک گفت
آخرین بار وقتی میکروفون را گرفتم، کمی عصبی بودم اما حالا آرام هستم. از همه کسانی که امروز اینجا حضور داشتند، تشکر می٬کنم. درون رینگ انرژی ما متفاوت است به همین خاطر از همه کسانی که آن صحنه را دیدند، عذرخواهی می‌کنم. من برای جرمین احترام زیادی قائل هستم. از اد هرن برای بوجود آوردن این فرصت تشکر می‌کنم. بردن این مبارزه برایم بسیار مهم بود. جرمین سبک خودش را به خوبی اجرا کرد و عملکرد خوبی داشت من باید او را ناک اوت می کردم اما تمام شد. به سراغ مبارزه بعدی می‌روم. ای کاش می توانستم او را ناک اوت کنم.
دعوا بعد از زنگ آخر ؛ درگیری آنتونی جاشوا و جرمین فرانکلین در آخرین راند ! او در پاسخ به این سوال که در آینده با چه کسی مبارزه خواهد کرد، گفت:
من سعی می‌کنم خواسته هواداران را تامین کنم. می‌دانم که آنها چه کسی را می‌خواهند؛ تایسون فیوری. حالا توپ در زمین اوست. جنگیدن برای قهرمانی سنگین وزن WBC جهان افتخار بزرگی برای من است. امیدوارم حرف‌هایم را بشنود. او مروج من را می شناسد. ما قبلا گفتگو داشته‌ایم، بهتر است بیاید و این کار را انجام دهیم. ما دیگر هیچ وقت جوان نمی‌شویم.
آنتونی جاشوا پس از دو شکست متوالی از الکساندر اوسیک به فاصله یک سال در سپتامبر 2021 و آگوست 2022، حالا با این پیروزی دلگرم‌تر شده است اما کارشناسان و حامیانش از او می‌خواهند که پیشنهادهای بزرگتری را بررسی و به سراغ رقبای سرسخت‌تری برود. ‌ ‌ بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...