دلیل عجیب برای اخراج ناگلزمان از بایرن مونیخ

مدیران بایرن مونیخ از ترس پیوستن توماس توخل، مربی آلمانی، به باشگاهی دیگر تصمیم به اخراج ناگهانی یولیان ناگلزمان گرفته‌اند.
کدخبر (158133) | 04 فروردین 1402 | ساعت 12:34
0 197
دلیل عجیب برای اخراج ناگلزمان از بایرن مونیخ
مدیران بایرن مونیخ از ترس پیوستن توماس توخل، مربی آلمانی، به باشگاهی دیگر تصمیم به اخراج ناگهانی یولیان ناگلزمان گرفته‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، شایعه اخراج ناگلزمان از هدایت بایرن مونیخ از شب گذشته در بسیاری از رسانه‌های بزرگ آلمانی منتشر شده و توسط خبرنگاران معروف و نزدیک به این باشگاه تأیید شده است.  این تصمیمی ناگهانی و عجیب بود که واکنش بسیاری از هواداران این تیم و فوتبال‌دوستان را به همراه داشت که اقدام مدیران بایرن را در آستانه بازی حساس با دورتموند در بوندسلیگا و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان عجولانه و غیرمنطقی می‌دانستند. از همان دقایق ابتدایی انتشار این خبر این موضوع مطرح شد که مدیران بایرن مذاکراتی را با توخل انجام داده‌اند و قصد دارند او را به‌عنوان جانشین این مربی جوان آلمانی روی نیمکت این تیم قرار دهند. دلیل عجیب برای اخراج ناگلزمان از بایرن مونیخ حالا اسپورت وان مدعی شده است که برنامه اصلی بایرن این بود که تا پایان فصل جاری به همکاری با ناگلزمان ادامه دهد و درصورتی که نتایج به‌دست آمده مورد قبول آن‌ها نبود، توخل را به‌عنوان گزینه جانشینی او در نظر بگیرد. اما این واقعیت که در چند هفته اخیر بسیاری از باشگاه‌ها از جمله رئال مادرید به همکاری با سرمربی سابق چلسی امیدوار شدند، باعث شده که آن‌ها تصمیم بگیرند که در اقدامی فوری به همکاری با سرمربی فعلی‌شان پایان دهند. مدیران بایرن به‌دنبال سبک جدیدی در این تیم هستند و باور دارند که توخل می‌تواند آن‌ها را بار دیگر فاتح سه‌گانه کند، درحالی که چنین احساسی را در قبال ناگلزمان نداشتند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...